| Tricker 250 |
| Kategória: fun bike |
| Henger?rtartalom: 249 kcm |
| Hengerek száma: 1, függ?leges, négyütem? |
| Karburátor |
| Max. teljesítmény: n. a. |
| Tömeg: n. a. |
| Ár: n. a. |
Érdekl?déssel figyelhetjük a publikum reakcióját a Trickerre, ami enduró
is, triál is; és új szelet hoz egy elfeledett, régóta sufniba dobott motorosztályba.
Egyszer? acél cs?váz, egy igen kompakt 250 kcm-es blokk és összességében mázsa
alatti súly. Ezzel a recepttel különösen eredeti, végtelenül jól man?verezhet?
és egyedülállóan sok terepen bevethet? kétkerek?t kivitelezett a Yamaha.
Nincs benne a világon semmi forradalmi: a Tricker egy jó ötlet, ami bepókhálósodott,
régi értékeket porol le. Leginkább a vonalvezetése ilyen: elegáns, sportos,
racionális. A márka definíciója szerint egy motorizált BMX-szel állunk szemben.
| YZF-R6 (evo 2005) |
| Kategória: supersport |
| Henger?rtartalom: 660 kcm |
| Hengerek száma: 4 |
| Elektronikus befecskendezés |
| Max. teljesítmény: 126 LE |
| Tömeg: 163 kg (szárazon) |
| Ár: n. a. |
Az er?forrás fojtószelepei nagyobbak, mint korábban, és több apró változás
történt, például megváltoztak a gyújtás/befecskendezés beállításai. Futóm?
tekintetében: a féktárcsák 310 mm-esre n?ttek, a féknyergek radiálisak,
a 41 mm-nél vékonyabb átmér?j? villa pedig teljes egészében állítható. A váz
geometriája is másmilyen (utánfutás +9 mm, tengelytáv +5 mm).
A Yamaha egyértelm?en fogalmaz a 2005-ös R6 kísér? dokumentációjában: ‘Jobban
megy, jobban fordul, jobban gyorsul’. A motor válasza testesebb, különösen
magas fordulati tartományban. A radiális nyergeknek köszönhet?en a fék reakciója
is jobb. A váz és a felfüggesztések átvariálását követ?en az R6 precízebben
tartja a kanyarokat, mint valaha.











Legutóbbi hozzászólások