EST. 2002

Intermot 2004: Yamaha

Tricker 250
Kategória: fun bike
Henger?rtartalom: 249 kcm
Hengerek száma: 1, függ?leges, négyütem?
Karburátor
Max. teljesítmény: n. a.
Tömeg: n. a.
Ár: n. a.

Érdekl?déssel figyelhetjük a publikum reakcióját a Trickerre, ami enduró
is, triál is
; és új szelet hoz egy elfeledett, régóta sufniba dobott motorosztályba.


Egyszer? acél cs?váz, egy igen kompakt 250 kcm-es blokk és összességében mázsa
alatti súly. Ezzel a recepttel különösen eredeti, végtelenül jól man?verezhet?
és egyedülállóan sok terepen bevethet? kétkerek?t kivitelezett a Yamaha
.
Nincs benne a világon semmi forradalmi: a Tricker egy jó ötlet, ami bepókhálósodott,
régi értékeket porol le. Leginkább a vonalvezetése ilyen: elegáns, sportos,
racionális. A márka definíciója szerint egy motorizált BMX-szel állunk szemben.

YZF-R6 (evo 2005)
Kategória: supersport
Henger?rtartalom: 660 kcm
Hengerek száma: 4
Elektronikus befecskendezés
Max. teljesítmény: 126 LE
Tömeg: 163 kg (szárazon)
Ár: n. a.

Az er?forrás fojtószelepei nagyobbak, mint korábban, és több apró változás
történt
, például megváltoztak a gyújtás/befecskendezés beállításai. Futóm?
tekintetében: a féktárcsák 310 mm-esre n?ttek, a féknyergek radiálisak,
a 41 mm-nél vékonyabb átmér?j? villa pedig teljes egészében állítható. A váz
geometriája is másmilyen (utánfutás +9 mm, tengelytáv +5 mm).

A Yamaha egyértelm?en fogalmaz a 2005-ös R6 kísér? dokumentációjában: ‘Jobban
megy, jobban fordul, jobban gyorsul’.
A motor válasza testesebb, különösen
magas fordulati tartományban. A radiális nyergeknek köszönhet?en a fék reakciója
is jobb. A váz és a felfüggesztések átvariálását követ?en az R6 precízebben
tartja a kanyarokat, mint valaha
.

Kapcsolódó cikkeink
Intermot 2004: MV Agusta, Cagiva
Intermot 2004: Axo
Intermot 2004: Suzuki
Intermot 2004: Piaggio
Intermot 2004: Shoei
Intermot 2004: MZ
Intermot 2004: KTM
Intermot 2004: Spyke
Intermot 2004: Arai
Intermot 2004: Derbi
Intermot 2004: Malaguti
Intermot LIVE!
Intermot 2004: Aprilia
ugrás fel