EST. 2002

IRTA, Barcelona: 250cc

Második nap

Csütörtökön De Puniet megdöntötte a (mellesleg saját maga által tartott)
csúcsot Barcelonában, ezzel ? az idei Irta els? rekordere. Mögötte
a sorrend Elias, Porto illetve Poggiali
.

A francia nem kicsit érzi a 2004-es RSW-t, és nem kicsit van formában. A
teljes képhez hozzátartozik
, hogy azért esésben is er?s, hiszen a
második munkanapon is elszállt egyszer az els? kerék beparázása miatt. Id?eredményei
alapján azonban a gall az idei versenyév egyik
(ha nem a) legnagyobb
esélyese
.

Két tizeddel De Puniet mögött a magabiztos Toni Elias és a Honda: a
spanyol minden jel szerint készen áll a szezonra. Sebastian Porto harmadik,
bár az el?z? napihoz képest legjobb mért körén nem javított: az argentín
szintén nagy kedvvel motorozik
, és csapaton belül minden bizonnyal szeretik,
tekintve hogy munkatársára, Fonsi Nietóra jó másfél másodpercet vert.

Úgy t?nik, egyel?re a Honda kétsebességes: a ‘spanyol szekció’,
Elias (2.) és Pedrosa (5.) jól megy, ám Aoyama (8.) és Rolfo (12.) gondokkal
küszködnek. Az olasz tavaly az utolsó Nagydíjon bukta el a vb-t, akkor egy fejlesztés
alatt álló, ámde lóer?ben szegény géppel versenyzett. Most leigazolta a Honda,
de a járgány mintha két számmal kisebb lenne, mint a derék torinói. ‘Eltöltöttem
egy évet egy motor feljavításával, most pedig van egy motorom, amin nem férek
el. Remek
. A lábaimat olyan mértékben be kell hajlítanom, hogy majd’
trombózist kapok. Igen, a blokk valóban er?sebb, csak sajnos nem tudok ráfordulni
a kanyarokra.’ A megoldást egy új, Rolfo méreteire szabott váz és módosított
idomzat jelentheti, ami a jerezi felvonásra minden bizonnyal elkészül.

Elemében a két San Marino-i: Poggiali negyedik, a 2003-as motort
gy?r? De Angelis (aki pedig esésb?l mesterhármast mutatott be a második
napon) hatodik. A címvéd?nek kezd tetszeni az Aprilia, ám meglátása szerint
az ellenlábas Honda is lényegesen jobb tavaly óta
.

A kit-ek közül a legkedvez?bb összetett helyezést az olasz Battaini érte
el
(szerdán 11., csütörtökön 7.), ha valakinek, hát neki lehet reális esélye
év közben értékes pontokat elhappolni a gyáriak el?l. Nem sikerült id?eredmények
és helyezések tekintetében túl fényesre a Yamaha bemutatkozása Sabbatini és
Sekiguchi révén a 250-es kategóriában. Igaz, ahogy a keleti bölcsesség tartja:
a leghosszabb út is egyetlen apró lépéssel kezd?dik
.

A második nap hivatalos id?eredményei:

1. De Puniet (Aprilia) 1’47’096
2. Elias (Honda) 1’47’311
3. Porto (Aprilia) 1’47’526
4. Poggiali (Aprilia) 1’47’822
5. Pedrosa (Honda) 1’47’912
6. De Angelis (Aprilia) 1’47’996
7. Battaini (Aprilia) 1’48’771
8. Aoyama (Honda) 1’48’930
9. West (Aprilia) 1’49’000
10. Nieto (Aprilia) 1’49’096
11. Smrz (Honda) 1’49’421
12. Rolfo (Honda) 1’49’653
13. Olive (Aprilia) 1’49’673
14. Vincent (Aprilia) 1’49’791
15. Guintoli (Aprilia) 1’50’008
16. Lefort (Aprilia) 1’50’087
17. Nigon (Yamaha) 1’50’213
18. Debon (Honda) 1’50’624
19. Matsudo (Yamaha) 1’50’655
20. Baldolini (Aprilia) 1’50’685
21. Davies (Aprilia) 1’50’835
22. Faubel (Aprilia) 1’50’916
23. Battaille (Honda) 1’51’019
24. Stigefelt (Aprilia) 1’51’589
25. Sabbatani (Yamaha) 1’52’133
26. Marchand (Aprilia) 1’52’286
27. Sekiguchi (Yamaha) 1’52’667
28. Gemmel (Honda) 1’54’118
29. Heidolf (Aprilia) 1’54’501

ugrás fel