A KTM világbajnoki ezüstérmese fantasztikus id?vel nyerte a montmelói tesztelés második (fél)napját a 125-ös osztályban. Talmácsi Gábor a 11., Tóth Imre a 27. a napi rangsorban.
Talmácsi Gábor napról napra jobban érzi Hondáját
|
|
A minél több futott kilométernek és a profi szerel? gárdának köszönhet?en Talma egyre jobban érzi az új motorját, ami nagyon gyors. A Hondában lév? er?t ma is még csak 85%-ben sikerült kihozni, de keményen dolgoznak azon, hogy az els? futamra minden beállítás a helyén legyen. A futóm? beállításokon kell még javítani a következ? teszten, bár már a múlt heti valenciai teszthez képest az is pozitív irányban változott, mert a kanyarokba már jól megy befelé a motor, viszont kifelé nem tudja Talma a megfelel? íven tartani a Hondát, ami id?vesztéssel jár. A mai eredmények alapján Talmácsi volt a második legjobb hondás. Talma nyilatkozata: Nagyon szépen haladunk a célunk felé. Egyre jobban érzem a motort, ami meglátszik a két nap id?eredményein is, hiszen közel 1 mp-t sikerült javítanom tegnaphoz képest. A futóm? beállításokon még dolgoznunk kell, de nagyon bízom abban, hogy az els? versenyre azzal sem lesz már gond. Ma igazi verseny hangulat volt a pályán és a boxban, most éreztem csak igazán, hogy mennyire hiányzott is ez az elmúlt id?ben. Jöv? héten újabb két tesztnap áll rendelkezésünkre, majd három hét és indul élesben az els? vb futam.
|
Hengercsere rekordidő alatt
|
|
Ma az id? kevésbé kedvezett a versenyz?knek a katalán pályán, elég hideg és borús volt az id?járás, így a 125-ösök kicsit kés?bb kezdtek, mint lehetett. 11:30 körül mentek ki a versenyz?k a pályára. Imi nagyon er?sen kezdett, tartósan az els? tízben volt. Miután könnyedén mente az 1.53.3-as körid?t, elkezdtek a munkára és nem az id?eredményre koncentrálni. Betettek egy új hengert, amit le akartak tesztelni még a futamok el?tt. Szerencse, hogy kipróbálták, mert kiderült, hogy hibás. El?ször a karburálást próbálták hozzáhangolni, abban keresték a hibát, de a motor er?tlen maradt. Miután minden létez? hibaforrást leteszteltek, megállapítást nyert, hogy a henger okozza a problémát. Mivel már csak húsz perc volt az edzés végéig, és Imi lecsúszott, döntöttek: kicserélik a hengert. Loca szerel?i is besegítettek a ‘m?tétnél’, így heten 12 perces rekordid? alatt kicserélték. 8 perc, azaz 4 kör maradt, amit Imi optimálisan kihasznált, minden körben javított, az utolsóban a legnagyobbat, de egy versenyz? felült el?tte, elrontva ezzel a kört. Könnyedén meg lett volna az 1.52.7-es id?, tehát elégedettek a két nap eredményeivel. 2-kor a nagyobb géposztály versenyz?i vették át a pályát, köztük a Team Toth másik motorosa, Locatelli is. Elég kés?n kezdtek és az id? egyre h?vösebb lett. A f?szerel? pár rugózás beállítást próbált, így nem az id?eredményre koncentráltak. Loca így is a 7.helyen végzett a 27-b?l, ami nagyon jó kezdés az els? hivatalos teszten.
|
Barcelona, második nap (125 kcm), id?eredmények.
1 Mika KALLIO FIN KTM 1’50.849
2 Lukas PESEK CZE DERBI 1’51.158
3 Alvaro BAUTISTA SPA APRILIA 1’51.356
4 Sergio GADEA SPA APRILIA 1’51.365
5 Angel RODRIGUEZ SPA 3C APRILIA 1’51.382
6 Simone CORSI ITA GILERA 1’51.495
7 Julian SIMON SPA KTM 1’51.499
8 Mattia PASINI ITA APRILIA 1’51.692
9 Pablo NIETO SPA APRILIA 1’51.743
10 Thomas LUTHI SWI Elit HONDA 1’51.821
11 Gabor TALMACSI HUN HONDA 1’51.
12 Hector FAUBEL SPA APRILIA 1’51.932
13 Lorenzo ZANETTI ITA APRILIA 1’52.009
14 Joan OLIVE SPA APRILIA 1’52.047
15 Aleix ESPARGARO SPA HONDA 1’52.192
16 Sandro CORTESE GER HONDA 1’52.321
17 Tomoyoshi KOYAMA JPN MALAGUTI 1’52.405
18 Fabrizio LAI ITA HONDA 1’52.506
19 Michele PIRRO ITA APRILIA 1’52.616
20 Andrea IANNONE ITA APRILIA 1’52.617
21 Raffaele DE ROSA ITA APRILIA 1’52.691
22 Nicolas TEROL SPA DERBI 1’52.852
23 Bradley SMITH GBR HONDA 1’52.920
24 Mike DI MEGLIO FRA 1’52.970
25 Mateo TUNEZ SPA APRILIA 1’53.029
26 Federico SANDI ITA APRILIA 1’53.079
27 Imre TOTH HUN APRILIA 1’53.137
28 Alexis MASBOU FRA MALAGUTI 1’53.229
29 Lorenzo BARONI ITA HONDA 1’53.353
30 Manuel HERNANDEZ SPA APRILIA 1’53.416
31 Stefan BRADL GER KTM 1’53.478
32 Michele CONTI ITA HONDA 1’53.506
33 Michael RANSEDER AUT KTM 1’53.917
34 Vincent BRAILLARD SWI APRILIA 1’54.375
35 Karel ABRAHAM CZE APRILIA 1’54.433
36 Simone GROTZKI GIORGI ITA APRILIA 1’55.357
37 Joey LITJENS NED HONDA 1’55.933
38 Roberto TAMBURINI ITA APRILIA 1’57.337
Legutóbbi hozzászólások