A két Kawasaki pontosan a mez?ny közepén (Nakano 11., Hofmann 12.) szinte azonos id?vel. Xaus és Elias (Fortuna Yamaha) nem nagyon tudnak el?bbre jutni az alsó fertályból.
A Ducati csapattagjait sem rázta éppenséggel a röhögés a produkció láttán:
mind a négy motorral buktak a pilóták a három tesztnap alatt, a körid?k pedig a középez?nybe kvalifikálják a vörösöket. Capirossi tizedik (titkon mindenki többet remélt t?le), Checa kihagyta a turnust fájós válla miatt.
Itoh Shinichi meglep?en jól ment, Guareschi Vittoriano pedig keményen dolgozott a saját fejlesztés? vezérl? elektronikával. Mindenesetre a pilóták egyre kevésbé érzik a fílinget a motorral és a gumikkal, ami nem jó ómen az év eme szakában. Roberto Rolfo a D’Antin Pramac (bizony, a Pramac 50%-os tulajdonrészt vásárolt a csapatban) Dunlop-talpas Ducatijával a huszadik helyen végezte: mögötte már csak Byrne van a KR KTM-mel. No és a két WCM, amik mint ha ott se lennének.
Az id?eredmények
Versenyz? neve
|
Motor
|
Id?
|
|
1.
|
Gibernau
|
HONDA
|
1′ 41 851
|
2.
|
Rossi
|
YAMAHA
|
1′ 42 270
|
3.
|
Hayden
|
HONDA
|
1′ 42 507
|
4.
|
Melandri
|
HONDA
|
1′ 42 797
|
5.
|
Tamada
|
HONDA
|
1′ 42 823
|
6.
|
Hopkins
|
SUZUKI
|
1′ 43 117
|
7.
|
Edwards
|
YAMAHA
|
1′ 43 131
|
8.
|
Biaggi
|
HONDA
|
1′ 43 423
|
9.
|
Barros
|
HONDA
|
1’43.504
|
10.
|
Capirossi
|
DUCATI
|
1’43.531
|
11.
|
Nakano
|
KAWASAKI
|
1’43.661
|
12.
|
Hofmann
|
KAWASAKI
|
1’43.709
|
13.
|
Itoh
|
DUCATI
|
1’43.736
|
14.
|
Roberts
|
SUZUKI
|
1’43.911
|
15.
|
Bayliss
|
HONDA
|
1’43.933
|
16.
|
Elias
|
YAMAHA
|
1’44.683
|
17.
|
Guareschi
|
DUCATI
|
1’45.410
|
18.
|
Xaus
|
Yamaha
|
1’45.540
|
19.
|
Aoki
|
SUZUKI
|
1’46.036
|
20.
|
Rolfo
|
DUCATI
|
1’45.848
|
21.
|
Byrne
|
PROTON
|
1’46.705
|
22.
|
Ellison
|
WCM BLATA
|
1’47.678
|
23.
|
Battaini
|
WCM BLATA
|
1’48.298
|
Legutóbbi hozzászólások