EST. 2002

IRTA, Barcelona: MotoGP 3.

A két Kawasaki pontosan a mez?ny közepén (Nakano 11., Hofmann 12.) szinte azonos id?vel. Xaus és Elias (Fortuna Yamaha) nem nagyon tudnak el?bbre jutni az alsó fertályból.

A Ducati csapattagjait sem rázta éppenséggel a röhögés a produkció láttán:
mind a négy motorral buktak a pilóták a három tesztnap alatt, a körid?k pedig a középez?nybe kvalifikálják a vörösöket. Capirossi tizedik (titkon mindenki többet remélt t?le), Checa kihagyta a turnust fájós válla miatt.
Itoh Shinichi meglep?en jól ment, Guareschi Vittoriano pedig keményen dolgozott a saját fejlesztés? vezérl? elektronikával. Mindenesetre a pilóták egyre kevésbé érzik a fílinget a motorral és a gumikkal, ami nem jó ómen az év eme szakában. Roberto Rolfo a D’Antin Pramac (bizony, a Pramac 50%-os tulajdonrészt vásárolt a csapatban) Dunlop-talpas Ducatijával a huszadik helyen végezte: mögötte már csak Byrne van a KR KTM-mel. No és a két WCM, amik mint ha ott se lennének.

Az id?eredmények

Versenyz? neve
Motor
Id?
1.
Gibernau
HONDA
1′ 41 851
2.
Rossi
YAMAHA
1′ 42 270
3.
Hayden
HONDA
1′ 42 507
4.
Melandri
HONDA
1′ 42 797
5.
Tamada
HONDA
1′ 42 823
6.
Hopkins
SUZUKI
1′ 43 117
7.
Edwards
YAMAHA
1′ 43 131
8.
Biaggi
HONDA
1′ 43 423
9.
Barros
HONDA
1’43.504
10.
Capirossi
DUCATI
1’43.531
11.
Nakano
KAWASAKI
1’43.661
12.
Hofmann
KAWASAKI
1’43.709
13.
Itoh
DUCATI
1’43.736
14.
Roberts
SUZUKI
1’43.911
15.
Bayliss
HONDA
1’43.933
16.
Elias
YAMAHA
1’44.683
17.
Guareschi
DUCATI
1’45.410
18.
Xaus
Yamaha
1’45.540
19.
Aoki
SUZUKI
1’46.036
20.
Rolfo
DUCATI
1’45.848
21.
Byrne
PROTON
1’46.705
22.
Ellison
WCM BLATA
1’47.678
23.
Battaini
WCM BLATA
1’48.298
ugrás fel