Hatalmas csata dúlt a Z4-ért, s így a m?szaki dolgokról persze kevés szó esett. A pilóták köröztek odakint, aztán megérkezvén a boxba pihegtek egy keveset a székülön és indultak is tova anélkül, hogy a szerel?k akár csak egy ujjukkal is érintsék a motort. Ez show, el?adás, és ez rendben is van így – esetleg a gépek es?ben tanúsított viselkedésér?l lehetett begy?jteni néhány adatot.
A barcelonai tesztsorozat igazi meglepetése a Dunlop, amely a vízen is megállta a helyét, de a Michelinnek is van egypár széria jó es?gumija, ami azt illeti. Az esések szinte mind ugyanabban a kanyarban történtek és ugyanazon okból kifolyólag: határozott érkezés a kanyarba, fékezés és bezáró kormány. Hopkins, Checa és Roberts is elszálltak, utóbbi is csinált remek dolgokat a KR Hondával. Egy pályakiegyensítést jegyez Melandri, aki az Emergency humanitárius szervezetnek dedikált sisakkal körözött. Barcelona emlékeztetett minket arra, hogy Pedrosa gyenge pontja az es? – a kis spanyol 10 mp körüli lemaradással követi csak Edwardst. ez pedig komoly hátrány Dánielnek: vizes futam esetén aligha fogja felvenni a versenyt a társakkal. A Ducati számára egyértelm?en mínuszos ez a teszt. Nem alkottak maradandót a három nap alatt, vasárnap pedig a Gibernau (aki az es?ben sosem fél) kimondottan lassan ment, még a betegségb?l lábadozó Capirossi is megel?zte.
És miközben Edwards boldogan ugrál bal kezében a BMW kulcsával, vannak, akik visszamerészkednek a pályára, hogy néhány es?s beállítást kipróbáljanak. Aztán Jerez, az utolsó állomás a világbajnoki rajt el?tt. Innent?l nem szabad hibázni.
Barcelona, "Superpole", eredmények
|
|
1. Colin Edwards (USA) Camel Yamaha 1.57.102
|
Legutóbbi hozzászólások