Sovány napnak indult a 250-esek második szabadedzése, a szinte szokásos éjjeli es?zés után nagyon csúszós pályára ébredtek a csapatok. Délig szinte semmi mozgás nem volt, mindössze azok voltak kint az aszfalton, akiknek ilyen vagy olyan körülmények között, de kilométerekre volt szükségük. Délután aztán el?kerültek a nagyok, és bár a MotoGP együtteseinek megérkezése és bevonulása szimultánban zajlott, a negyed literesek mindent megtettek, hogy magukra vonják a figyelmet.
A felállás hasonló volt, mint az els? tesztnapon, vagyis ketten mindenki
felett: Sebastian Porto nyerte az id?mér?t félelmetes 1’42’817-es körrel, amit puha gumikkal teljesített. Daniel Pedrosa versenyfelszerelésben lett második (+3 tized), tehát neki még lehetnek tartalékai. Az biztos, hogy április tizedikén ?k az abszolút favoritok.
Alex De Angelis szerint ‘az els? két hely már le van foglalva, de a harmadikért sokan fogunk harcolni, és különben is: verseny közben bármi megtörténhet.’ A San Marinóinak voltak problémái, ráadásul éppen a gyors kanyarokban: Jerezben az tud nyerni, aki azokban nem veszít sok id?t.
Andrea Dovizioso meg azt mondja, hogy az andalúz pályán nagyon könny? jó kört futni a soft gumikkal, így egyáltalán nem biztos, hogy akik ma elöl végeztek, azok a vb-nyitányon is ott lesznek. ? maga még nem százas ugyan, de mindent meg fog tenni a jó szereplésért. ‘Pedrosával mindenkinek meggy?lik a baja’ teszi hozzá.
A f?szerepl?k közt kell említeni a szintén a 125-b?l migráló Stonert és Locatellit, akik mindketten estek a nap során. A Cecchinello-féle formáció továbbra is felváltva használja a tavalyi és az idei Apriliát; a két motor közti különbség Loca szerint csak annyi, hogy a 2005-ös modellt jobban lehet majd fejleszteni a jöv?ben, e tekintetben kötelez? lesz azzal versenyezni.
A nap legjobb kit motorja ezúttal is a 13. helyre jött be Guintoli révén. A privát gépeknek külön vagy bajnokságot kéne kiírni, vagy dupla pontokat osztani, mert így ebben a formában nincs sok esélyük.
Az eredmények
Versenyz? neve
|
Id?
|
|
1.
|
Porto
|
1’42”817
|
2.
|
Pedrosa
|
1’43”103
|
3.
|
De Puniet
|
1’43”710
|
4.
|
De Angelis
|
1’43”758
|
5.
|
Aoyama
|
1’43”831
|
6.
|
Dovizioso
|
1’44”038
|
7.
|
Stoner
|
1’44”062
|
8.
|
Lorenzo
|
1’44”083
|
9.
|
Locatelli
|
1’44”289
|
10.
|
Takahashi
|
1’44”544
|
Kapcsolódó cikkeink |
IRTA Jerez: 250cc 1. |
Legutóbbi hozzászólások