Valentino most el?ször vezette az M1 05-öt es?ben. Így elemezte a napot: ‘Jó volt reggel az es?ben, a motor remekül viselkedett és ez nagy fegyvertény, szó se róla.
Délután az Öhlins egy új lengéscsillapító tesztelésére kért, ami viszont nem vált be, idegessé tette a gépet. Azért reméljük, ezentúl száraz lesz a pálya. Mindenképpen visszatérünk a korábbi beállításokhoz. Egy nap erre ráment.’
Max Biaggi és szerel?i nem jutottak el?rébb az elektronika cs?dje cím? fejezetben. ‘Semmi nem történt’nyilatkozta. ‘Esett az es?, így nem kerültünk közelebb a megoldáshoz. Bízom a csapatban és azt hiszem, a HRC meg tudja oldani ezt a problémát.’ A hivatalos hangvétel? kommentár azért visszafogottabb hangvétel? a pénteki kifakadásnál.
Loris Capirossi például olyan mélységbe zuhant, hogy csak na.
Tizennyolcadik és csak tizenhét kört motorozott, mivel szétment az olajh?t?, ami kiütütte az er?forrást. A tartalék járm?vel éppen Guareschi volt a pályán. ‘Rájöttem, hogy a Bridestone tényleg jól állja a vizet, de semmi több. Kicsit kevés egy egész nap alatt.’ Bizony, az id? nem a Ducatinak dolgozik: még egy nap az élet Jerez de la Fronterában tesztelésre. Jön föl és egyre jobban magára talál Rolfo, a D’Antin zászlóviv?je.
Az id?eredmények
Versenyz? neve
|
Id?
|
|
1.
|
Nakano
|
1’42.112
|
2.
|
Hayden
|
1’42.139
|
3.
|
Gibernau
|
1’42.218
|
4.
|
Hopkins
|
1’42.359
|
5.
|
Melandri
|
1’42.573
|
6.
|
Hoffmann
|
1’42.699
|
7.
|
Rossi
|
1’42.710
|
8.
|
Roberts
|
1’43.083
|
9.
|
Edwards
|
1’43.095
|
10.
|
Bayliss
|
1’43.130
|
Legutóbbi hozzászólások