EST. 2002

IRTA Jerez: MotoGP 2.

Valentino most el?ször vezette az M1 05-öt es?ben. Így elemezte a napot: ‘Jó volt reggel az es?ben, a motor remekül viselkedett és ez nagy fegyvertény, szó se róla.

Délután az Öhlins egy új lengéscsillapító tesztelésére kért, ami viszont nem vált be, idegessé tette a gépet. Azért reméljük, ezentúl száraz lesz a pálya. Mindenképpen visszatérünk a korábbi beállításokhoz. Egy nap erre ráment.’

Max Biaggi és szerel?i nem jutottak el?rébb az elektronika cs?dje cím? fejezetben. ‘Semmi nem történt’nyilatkozta. ‘Esett az es?, így nem kerültünk közelebb a megoldáshoz. Bízom a csapatban és azt hiszem, a HRC meg tudja oldani ezt a problémát.’ A hivatalos hangvétel? kommentár azért visszafogottabb hangvétel? a pénteki kifakadásnál.

Loris Capirossi például olyan mélységbe zuhant, hogy csak na.
Tizennyolcadik és csak tizenhét kört motorozott, mivel szétment az olajh?t?, ami kiütütte az er?forrást. A tartalék járm?vel éppen Guareschi volt a pályán. ‘Rájöttem, hogy a Bridestone tényleg jól állja a vizet, de semmi több. Kicsit kevés egy egész nap alatt.’ Bizony, az id? nem a Ducatinak dolgozik: még egy nap az élet Jerez de la Fronterában tesztelésre. Jön föl és egyre jobban magára talál Rolfo, a D’Antin zászlóviv?je.

Az id?eredmények

Versenyz? neve
Id?
1.
Nakano
1’42.112
2.
Hayden
1’42.139
3.
Gibernau
1’42.218
4.
Hopkins
1’42.359
5.
Melandri
1’42.573
6.
Hoffmann
1’42.699
7.
Rossi
1’42.710
8.
Roberts
1’43.083
9.
Edwards
1’43.095
10.
Bayliss
1’43.130
ugrás fel