Valenciára készül a gyorsasági világbajnokság, és hát minek tagadni, ennél nehezebb készül?désre talán még nem is volt példa a sorozat történetében. A Simoncelli elvesztését követ? sokkon még senki nem tette túl magát igazán, ennek ellenére akik ott lesznek a vasárnapi futamon, mindannyian Sicért is motoroznak, hiszen ‘? is így akarta volna’. Az életnek mennie kell tovább, a verseny az verseny, akkor is, ha most minden eddiginél szomorúbb szívvel kell odaállni a rajthoz. A szezont lezáró viadalt követ?en pedig máris megkezd?dik a teszt-szezon, a csapatok új motorjaikkal veszik birtokukba a Ricardo Tormót.
Relatív persze, hogy mit jelent az új motor. A Ducati esetében teljesen már szótárat kell alkalmaznunk, ha modellfejlesztésr?l van szó: az utolsó hírek szerint a vörösök most ismét azt az alumínium hídvázas Desmót fogják próbálgatni, amir?l Preziosi korábban beszélt, és aminek egy változatával Jerezben már gyakorlatoztak.
‘Szeretnénk felmérni, mit képes nyújtani egy hagyományos alumínium vázszerkezet. A Ducati abban a szerencsés helyzetben van, hogy a problémát megértve különböz? prototípusok tesztelését tudja lehet?vé tenni számunkra. Az utóbbi három hónapban a Ducati nagyon gyorsan és nagyon sokat változott, ami annak a jele, hogy van változtatni akarás a gyár részér?l. Ám nem szabad túl radikálisan változtatni, hiszen ez káros lehet – f?leg annak ismeretében, hogy a következ? tesztelésre csak januárban kerülhet sor, és még azután is rengeteg id?nk lesz a szezonkezdésig, hogy próbáljunk, fejlesszünk és kiválasszuk a legjobb megoldást.’
Legutóbbi hozzászólások