A bolognai székhely? Italjet mindig is olyan termékekkel volt jelen a piacon, amelyek kit?ntek a többi közül – elég csak a Dragsterre gondolni – és nincs ez másként a 2012-es paletta esetében sem. Az új termelési metódusokkal és szintén új kutató-fejleszt? részleggel harcba vonuló Italjet továbbra is eredeti, ugyanakkor min?ségi járm?vekkel szeretne részt venni a versenyben.
Egy offorad-vonal látszik testet ölteni, a nagy gyártók által uralt enduró és supermoto kategóriákban keres rést magának az olasz konstrukt?r, a milánói Eicmán pedig két újmodellel voltak ott – ezek jöv? márciusban jelennek meg a világ kereskedelmi körforgásában.
A jelszavak itt is városi mobilitás és sportosság: az 50-es és 125-ös motorizációval els?sorban továbbra is a fiatalokat célozzák meg. Két régvolt modell, a Velocifero és a Dragster felfrissítésével próbálnak utat törni, el?bbib?l egy elektromos kiadás is készül (@Velocifero néven), tárcsafékkel, alumínium felnikkel és a jellegzetes frontrésszel, retrós megjelenéssel. Csomagtartó, kézzel varrott nyereg és mobiltelefon töltésére is alkalmas szivargyújtó – egyebek mellett ezek azok a pluszok, amit az italjetesek kiötlöttek és formába öntöttek. Nem rossz munka.
Az új Dragster koncepciója folytatást jelent az el?dhöz képest, kinézetében mindenképpen. Massimo Tartarini, az Italjet jelenlegi ügyvezet?je – az alapító Leopoldo fia – volt az, aki mindenáron újra ki akarta hozni a Dragstert. Agresszív, vérbeli sportos robogó, bármi mással összetéveszthetetlen elüls? résszel, keskeny, mélyen ül? fényszóróval, ferde vázszerkezettel és hi-tech felfüggesztésekkel.
Legutóbbi hozzászólások