EST. 2002

Jerez, 2. nap

Capirossi és Checa az élen a jerezi MotoGP-teszt második napján is,
ezúttal már viszont az összes Honda és a Kawasaki is pályára szálltak. Jól állnak
a vörösök dolgai, és nagyon ígéretes a Bridgestone-nal való együttm?ködés.
Capirex ugyanannyi kört ment, mint a rajtszáma (65), ebb?l tizet az 1.42-es
limiten belül, egyébként pedig 2 mp-vel volt gyorsabb, mint fél éve a Spanyol
Nagydíj edzésein. Carlos pedig motiváltabb, mint valaha.

‘A Bridgestone els?je nekünk is jobban tetszik, mint a Micheliné, kár,
hogy a mi blokkunk nem olyan bika’ így Harald Eckl, a DS Kawasaki menedzsere.
Egyel?re meg kell elégednünk elektronikai jelleg? újdonságokkal,
reméljük, januárban lesz ennél több is a két pilótánknak’.

Érdekes bemutatkozásokból nem volt hiány, ezeket jobbára a Honda-klán szállította.
Troy Bayliss nagyon óvatosan motorozott a Pons csapat RC211-én. Debütált
a méretében és költségvetésében legkisebb formáció
, az újszülött JiR (Konica-Minolta),
amely szoros kapcsolatot ápol a HRC-vel. A Montiron-féle együttes célja egyébként
a világbajnoki cím. Nem rossz így els?re.

Marco Melandri egy boldog ember. Mosollyal nyugtázta a premiert: ‘Nevetek,
és ilyen már régen fordult el? velem motoros teszt vagy edzés után.
Sikerült
valamennyire megismerni a Hondát, az biztos, hogy nagy ereje van. A blokk a
legkiemelked?bb része, de nem megy magától: vezetni kell.’

Andrea Dovizioso, a 125 idei gy?ztese életében el?ször ült fel a Honda 250
RSW-re. ‘Azt hittem, egyszer?bb’ mondta az olasz. A lényeg,
hogy áprilisban, a jerezi IRTA-tesztre már készen álljon Dovi ‘saját’
motorja.

Az id?eredmények

Capirossi (Ducati) 1′ 41′ 150 (65 kör)
Checa (Ducati) 1′ 41′ 314 (68)
Hayden (Honda) 1′ 41′ 377 (91)
Gibernau (Honda) 1′ 41′ 654 (58)
Tamada (Honda) 1′ 41′ 935 (69)
Nakano (Kawasaki) 1′ 41′ 945 (64)
Melandri (Honda) 1′ 42′ 468 (67)
Hofmann Kawasaki 1′ 42′ 472 (72)
Bayliss (Honda) 1′ 42′ 806 (72)
Itoh (Honda) 1′ 42′ 822 (59)
Ukawa (Honda) 1′ 43′ 015 (51)
McWilliams (KR KTM) 1′ 43′ 084 (51)
Laconi (Ducati) 1′ 43′ 312 (56)
Lucchi (Aprilia) 1′ 43′ 775 (46)
Byrne (Aprilia) 1′ 43′ 957 (53)

250cc
De Angelis (Aprilia) 1′ 43′ 263
Stoner (Aprilia) 1′ 43′ 671
Lorenzo (Honda) 1’45’ 4
Barbera (Honda) 1′ 45′ 7
Dovizioso (Honda) 1′ 46′ 270
Giansanti (Aprilia) 1′ 45’462
Locatelli (Aprilia) 1′ 44′ 240

Kapcsolódó cikkeink
Jerez, 1. nap
ugrás fel