Egy tizeddel sikerült megvernie Pasininek Bautistát, ami egyben igazolja eleinte sokak által furcsállott választását is, jelesül, hogy 2005-ös futóm?vet ötvöz az idei motorral. Az efféle ‘koktélok’ hatékonyságáról mindig kell a visszacsatolás, mert hiába jó egy elképzelés, ha eredmény nem társul mellé. Pasiniék ötlete jónak t?nik, az els? rajtkocka legalábbis megvan vasárnapra a méretre szabott Apriliával.
Második – alig valamivel – a tavaly katasztrofális évet záró Alvaro Bautista, aki visszatérve elhagyott márkájához visszanyerte elvesztett lendületét is. A meglep?en jól futó Lukas Pesek harmadik a szombati provizor els?ség után a Derbivel, s Simon zárja az els? sort legjobb KTM-esként.
Talma beszámolója
|
|
Talmácsi Gáborék a ma délel?tti szabad edzésen több beállítást is kipróbáltak annak érdekében, hogy a második kvalifikáción javítani tudjon, így csak a 16. helyen végzett. Az id?mér? a szokott id?ben, 13.15 órakor vette kezdetét és mindenki igyekezett, hogy jó eredményt érjen el és minél el?rébbr?l indulhasson az els? futamon. A technika sokat fejl?dött és a korábbi körrekordot is sikerült több versenyz?nek is megdöntenie. Végül Pasini mögött Bautista, Pesek és Simon várhatja majd az els? sorból a holnapi rajtot. Sajnos Talma továbbra sem érzi túl jól magát, az id?mér? edzés el?tt infúziót kapott, hogy végigbírja a tréninget, és nagyon reméli, hogy holnapra jobban lesz. Örül, hogy a kvalifikációs végeredmény alapján ? a legjobb Hondás, és összességében elégedett az eredményével.
|
Érdekes a második sor összetétele is: itt Faubel, egy kevéssé villogó Kallio és Gadea foglalnak helyet, meg persze Talmácsi Gábor a hetedik rajtkockában, legjobb hondásként a sorban. Az Aprilia egyeduralkodó a szombati edzésen, a KTM igyekszik követni, az aranyszárnyasok viszont lemaradásban vannak az eremények alapján. Reméljük, Gabesz vasárnap kivágja a rezet, hiszen neki nem a Honda problémáival, hanem saját magával kell foglalkoznia. A címvéd? Lüthi tizenhetedik csak, sérült kulcscsonttal és összeszorított fogakkal motorozik, ráadásul még a lábát is elvágta valamivel a boxban. Nincs szerencséje Tóth Iminek sem, akin vírusos megbetegedés lett úrrá szombaton.
Tóth Imi beszámolója
|
|
Vírus a rendszerben Amilyen pozitívan zárult Tóth Imi számára a tegnapi nap, olyan negatívan kezdõdött a mai. A fiatal versenyzõ már tegnap este sem érezte jól magát, de ma reggelre szinte teljesen legyengült. A betegség már otthon is lappangott benne, de reggelre szinte letaglózta a vírus Imit. A helyzet akkor sem javult, amikor Doktor Costa csodavitaminjait és gyógyszerét beszedte. A délelõtti szabadedzésen mindkét motorját bejáratta, majd ismét a mobil klinika felé vette az irányt. A kvalifikációra már halálsápadtan érkezett és szinte jártányi ereje sem volt, így nem csoda, hogy nem sikerült a tegnapi idejéhez képest. Tóth Imi #45: ‘A közérzetem mára teljesen leromlott. Tegnap sokkal jobban tudtam koncentrálni, ami látszott is az eredményemen. Ma nagyon nehezen ment. Olyan érzésem volt, mintha az összes végtagomra több kilós súlyokat raktak volna. Alig bírtam tartani a gépem. Sajnálom, hogy a betegségem miatt nem tudtam elõrébb végezni, hiszen a tegnapikat alapul véve reális esélyem volt arra, hogy az elsõ tizenötbõl induljak holnap.’ |
A Malaguti pénteken hatalmasat teljesítve a negyedik helyet is birtokolta Koyama révén, szombaton azonban rájuk járt a rúd: egy nap alatt két pilótát vesztett el a márka. Koyama a reggeli szabadedzések során bal bokáját törte egy esésnél, délután a francia ifjonc, Masbou lába törött el. Tehát nem lesz Malaguti típusú motor a Spanyol GP-n.
125kcm, a rajtrács összetétele
|
|
1. M.PASINI ITA APRILIA 1’46.937 Id?n túl |
Legutóbbi hozzászólások