EST. 2002

Jerez: Pasini indul az élr?l

Egy tizeddel sikerült megvernie Pasininek Bautistát, ami egyben igazolja eleinte sokak által furcsállott választását is, jelesül, hogy 2005-ös futóm?vet ötvöz az idei motorral. Az efféle ‘koktélok’ hatékonyságáról mindig kell a visszacsatolás, mert hiába jó egy elképzelés, ha eredmény nem társul mellé. Pasiniék ötlete jónak t?nik, az els? rajtkocka legalábbis megvan vasárnapra a méretre szabott Apriliával.

Második – alig valamivel – a tavaly katasztrofális évet záró Alvaro Bautista, aki visszatérve elhagyott márkájához visszanyerte elvesztett lendületét is. A meglep?en jól futó Lukas Pesek harmadik a szombati provizor els?ség után a Derbivel, s Simon zárja az els? sort legjobb KTM-esként.

Talma beszámolója

Talmácsi Gáborék a ma délel?tti szabad edzésen több beállítást is kipróbáltak annak érdekében, hogy a második kvalifikáción javítani tudjon, így csak a 16. helyen végzett. Az id?mér? a szokott id?ben, 13.15 órakor vette kezdetét és mindenki igyekezett, hogy jó eredményt érjen el és minél el?rébbr?l indulhasson az els? futamon. A technika sokat fejl?dött és a korábbi körrekordot is sikerült több versenyz?nek is megdöntenie.  Végül Pasini mögött Bautista, Pesek és Simon várhatja majd az els? sorból a holnapi rajtot.

Sajnos Talma továbbra sem érzi túl jól magát, az id?mér? edzés el?tt infúziót kapott, hogy végigbírja a tréninget, és nagyon reméli, hogy holnapra jobban lesz.

Örül, hogy a kvalifikációs végeredmény alapján ? a legjobb Hondás, és összességében elégedett az eredményével.
Az edzés utolsó 10 percében problémák adódtak a váltóelektronikával, aminek megjavításához már nem volt elég idejük a szerel?knek, emiatt Talmának muszáj volt a kanyaroknál játszani a kuplunggal és el kellett venni a gázt is egy kicsit a váltások el?tt, így sajnos minden alkalommal id?t veszített és 7. rajtkockát szerezte meg, ami a rajtrács 2. sorát jelenti. Talma ma is végig a versenygumikkal ment, ami remélhet?leg el?nyt fog jelenteni számára holnap.

 

Érdekes a második sor összetétele is: itt Faubel, egy kevéssé villogó Kallio és Gadea foglalnak helyet, meg persze Talmácsi Gábor a hetedik rajtkockában, legjobb hondásként a sorban. Az Aprilia egyeduralkodó a szombati edzésen, a KTM igyekszik követni, az aranyszárnyasok viszont lemaradásban vannak az eremények alapján. Reméljük, Gabesz vasárnap kivágja a rezet, hiszen neki nem a Honda problémáival, hanem saját magával kell foglalkoznia. A címvéd? Lüthi tizenhetedik csak, sérült kulcscsonttal és összeszorított fogakkal motorozik, ráadásul még a lábát is elvágta valamivel a boxban. Nincs szerencséje Tóth Iminek sem, akin vírusos megbetegedés lett úrrá szombaton.

Tóth Imi beszámolója

Vírus a rendszerben

Amilyen pozitívan zárult Tóth Imi számára a tegnapi nap, olyan negatívan kezdõdött a mai. A fiatal versenyzõ már tegnap este sem érezte jól magát, de ma reggelre szinte teljesen legyengült. A betegség már otthon is lappangott benne, de reggelre szinte letaglózta a vírus Imit. A helyzet akkor sem javult, amikor Doktor Costa csodavitaminjait és gyógyszerét beszedte. A délelõtti szabadedzésen mindkét motorját bejáratta, majd ismét a mobil klinika felé vette az irányt. A kvalifikációra már halálsápadtan érkezett és szinte jártányi ereje sem volt, így nem csoda, hogy nem sikerült a tegnapi idejéhez képest.

Tóth Imi #45: ‘A közérzetem mára teljesen leromlott. Tegnap sokkal jobban tudtam koncentrálni, ami látszott is az eredményemen. Ma nagyon nehezen ment. Olyan érzésem volt, mintha az összes végtagomra több kilós súlyokat raktak volna. Alig bírtam tartani a gépem. Sajnálom, hogy a betegségem miatt nem tudtam elõrébb végezni, hiszen a tegnapikat alapul véve reális esélyem volt arra, hogy az elsõ tizenötbõl induljak holnap.’

A Malaguti pénteken hatalmasat teljesítve a negyedik helyet is birtokolta Koyama révén, szombaton azonban rájuk járt a rúd: egy nap alatt két pilótát vesztett el a márka. Koyama a reggeli szabadedzések során bal bokáját törte egy esésnél, délután a francia ifjonc, Masbou lába törött el. Tehát nem lesz Malaguti típusú motor a Spanyol GP-n.

125kcm, a rajtrács összetétele

1. M.PASINI ITA APRILIA 1’46.937
2. A.BAUTISTA
SPA APRILIA 1’47.043
3. L.PESEK
CZE DERBI 1’47.069
4. J.SIMON
SPA KTM 1’47.365
5. H.FAUBEL
SPA APRILIA 1’47.474
6. M.KALLIO
FIN KTM 1’47.603
7. G.TALMACSI
HUN HONDA 1’47.908
8. S.GADEA
SPA APRILIA 1’47.967
9. P.NIETO
SPA APRILIA 1’48.009
10. J.OLIVE
SPA APRILIA 1’48.133
11. M.DI MEGLIO
FRA HONDA 1’48.183
12. R.DE ROSA
ITA APRILIA 1’48.289
13. S.CORSI
ITA GILERA 1’48.371
14. A.RODRIGUEZ
SPA APRILIA 1’48.483
15. T.KOYAMA
JPN MALAGUTI 1’48.509
16. A.IANNONE
ITA APRILIA 1’48.646
17. T.LUTHI
SWI HONDA 1’48.659
18. M.RANSEDER
AUT KTM 1’48.674
19. L.ZANETTI
ITA APRILIA 1’48.685
20. A.ESPARGARO
SPA HONDA 1’48.693
21. S.CORTESE
GER HONDA 1’48.813
22. L.BARONI
ITA HONDA 1’48.923
23. N.TEROL
SPA DERBI 1’48.956
24. F.SANDI
ITA APRILIA 1’48.973
25. B.SMITH
GBR HONDA 1’49.130
26. F.LAI
ITA HONDA 1’49.178
27. M.TUNEZ
SPA APRILIA 1’49.338
28. A.MASBOU
FRA MALAGUTI 1’49.385
29.
TOTH HUN APRILIA 1’49.448
30.
V.BRAILLARD SWI APRILIA 1’50.034
31. H.VAN DEN BERG
NED APRILIA 1’50.043
32. M.HERNANDEZ
SPA HONDA 1’50.117
33. K.ABRAHAM
CZE APRILIA 1’50.167
34. M.CONTI
ITA HONDA 1’50.237
35. E.RABAT
SPA HONDA 1’50.625
36. D.SAEZ
SPA APRILIA 1’50.919
37. E.JEREZ
SPA APRILIA 1’51.190
38. S.GROTZKYJ
ITA APRILIA 1’51.782
39. J.LITJENS
NED HONDA 1’52.343
40. MAESTRO
SPA HONDA 1’52.552
41. R.TAMBURINI
ITA APRILIA 1’53.147

Id?n túl
S.BRADL
GER KTM 1’54.620

ugrás fel