EST. 2002

Jerez: Q1 – MotoGP

A harc kiélezett: de csak a második helyért.

Az els?ség ugyanis nem volt kétséges a Spanyol Nagydíj pénteki els?
kvalifikációs futamán: Valentino Rossi 1.40.818-cal nyerte az id?mér?t. A Doktor
úr magabiztosan motorozott, a többiek tulajdonképpen a második és az azt követ?
helyekért voltak csatában.A bizonyos második hely viszont igen gyorsan cserélgette
gazdáit: el?ször Chacától Biaggira, kés?bb Edwardsról Nakanóra, majd
Tamadáról megint Biaggira szállt: legvégül, szoros versenyben, Sete Gibernau
szerezte meg honfitársa, a yamahás Checa el?l,
aki nagyon élt a hazai pályán:
bárcsak így tenne mindig!

A Camel Honda kett?se, Biaggi és Tamada a második sorból indulhatnának,
ha a Q1 tétje a rajtsorrend lett volna
. Mögéjük a kawasakis Shinya Nakano
fért be, aki látványosan (és: eredményesen) motorozott a Bridgestone új anyagával.

A hetedik és kilencedik hely között találjuk a gyári Hondákat, a közéjük ékel?dött
Edwards-szal. A kora tavaszias id?járás ellenére izzad a Honda: két hivatalos
pilótája több mint egy mp-re van Rossitól!

Persze van, aki még ennél is csehebbül áll. Felejthet? edzést tud maga mögött
a 15. Capirossi és a 17. Bayliss is. Ezzel szemben Rubén Xaustól és a
tavalyi Desmótól meglep?en jó teljesítmény a napi 12. pozíció. Az id?mér? el?tt
nem sokkal Domenicali úr, a Ducati Corse f?mérnöke sajtótájékoztató keretében
hosszasan beszélt arról, hogy nincs krízisben a csapat, említette továbbá az
ígéretes m?szaki alternatívákat. A motor meg közben nem megy. 2.190 mp a pole-hoz
képest, az rengeteg. Shane Byrne a Ducatik közé pozicionálta az Aprilia
RSCube-t pénteken
.

Nem szerzett érvényes id?t sem Fabrizio, sem Burns WCM-e: mesterkélten, már-már
tragikusan lassúak, több mint 20 km/h-val kapnak ki az sebességmér? pontokon.
Szintén nem önti platinába a pénteki tabellát a Proton, a Suzukinak jó t?ke
lehet Roberts 10. és Hopkins 13. helye.Az élen még mindig Valentino Rossi, mindenki
rémálma.

MotoGP, Q1.

1.YAMAHA Valentino ROSSI ITA 1’40.818
2. HONDA Sete GIBERNAU ESP 1’41.198
3. YAMAHA Carlos CHECA ESP 1’41.427
4. HONDA Max BIAGGI ITA 1’41.546
5. HONDA Makoto TAMADA JPN 1’41.631
6. KAWASAKI Shinya NAKANO JPN 1’41.645
7. HONDA Nicky HAYDEN USA 1’41.911
8. HONDA Colin EDWARDS USA 1’42.000
9. HONDA Alex BARROS BRA 1’42.141
10. SUZUKI Kenny ROBERTS USA 1’42.312
11. YAMAHA Marco MELANDRI ITA 1’42.479
12. DUCATI Ruben XAUS ESP 1’42.945
13. SUZUKI John HOPKINS USA 1’42.954
14. KAWASAKI Alex HOFMANN GER 1’43.004
15. DUCATI Loris CAPIROSSI ITA 1’43.008
16. APRILIA Shane BYRNE GBR 1’43.024
17. DUCATI Troy BAYLISS AUS 1’43.349
18. DUCATI Neil HODGSON GBR 1’43.627
19. APRILIA Jeremy McWILLIAMS GBR 1’43.730 20. YAMAHA Norick ABE JPN 1’44.058
21. PROTON KR Nobuatsu AOKI JPN 1’44.536 22.PROTON KR Kurtis ROBERTS USA 1’45.899

Nem kvalifikálva:
HARRIS WCM Michel FABRIZIO ITA
HARRIS WCM Chris BURNS GBR

ugrás fel