EST. 2002

Jerez Q2 – MotoGP

Természetesen állandó beszédtéma a paddockban, hogy mit?l ilyen jó Rossi
(és láss csodát, immár Checa) Yamaha M1-e,
szemben a Hondák relatív nehézségeivel és a Ducati egyre látványosabb útkeresésével.

Egy lehetséges válasz már létezik; többek szerint a Michelin által idén bedobott,
új generációs 16,5-es els? gumi lehet a ‘ludas’
, amelyhez a Yamaha
villámgyorsan alkalmazkodott, és igen jól ki tudja használni a benne rejl? lehet?ségeket.
A francia borítás a Hondánál chattering-problémákat okoz, a Ducatinak pedig
éppen a GP4 elejével van a legtöbb baja.

Hogy a dolog igaz-e avagy nem, senki sem tudhatja biztosan, a tézis azonban
minimum elgondolkodtató
.

MotoGP

1.YAMAHA Valentino ROSSI ITA 1’40.818
2. HONDA Sete GIBERNAU ESP 1’41.198
3. YAMAHA Carlos CHECA ESP 1’41.427
4. HONDA Max BIAGGI ITA 1’41.546
5. HONDA Makoto TAMADA JPN 1’41.631
6. KAWASAKI Shinya NAKANO JPN 1’41.645
7. HONDA Nicky HAYDEN USA 1’41.911
8. HONDA Colin EDWARDS USA 1’42.000
9. HONDA Alex BARROS BRA 1’42.141
10. SUZUKI Kenny ROBERTS USA 1’42.312
11. YAMAHA Marco MELANDRI ITA 1’42.479
12. DUCATI Ruben XAUS ESP 1’42.945
13. SUZUKI John HOPKINS USA 1’42.954
14. KAWASAKI Alex HOFMANN GER 1’43.004
15. DUCATI Loris CAPIROSSI ITA 1’43.008
16. APRILIA Shane BYRNE GBR 1’43.024
17. DUCATI Troy BAYLISS AUS 1’43.349
18. DUCATI Neil HODGSON GBR 1’43.627
19. APRILIA Jeremy McWILLIAMS GBR 1’43.730
20. YAMAHA Norick ABE JPN 1’44.058
21. PROTON KR Nobuatsu AOKI JPN 1’44.536
22.PROTON KR Kurtis ROBERTS USA 1’45.899

Nem indulnak a versenyen a 107%-os id?limit túllépése miatt:
HARRIS WCM Michel FABRIZIO ITA
HARRIS WCM Chris BURNS GBR

ugrás fel