Hirdetés
Kezdőoldal Sporthírek sporthirek-motogp Jerez: Talmácsi ráült az RSÁ-ra, de az RSW-vel volt gyorsabb

Jerez: Talmácsi ráült az RSÁ-ra, de az RSW-vel volt gyorsabb

Hirdetés

Jerezben – a 2007-es els? Talmácsi-gy?zelem helyszínén – tesztel a 125-ös és 250-es kategória mez?nyének egy része. Az els? napon még egész jól alakultak a dolgok, az új hajnal azonban es?vel és er?s széllel virradt meg, lehetetlenné téve a munkát.

Alighogy véget ért az idei világbajnoki szezon, máris megkezdték a csapatok
a jöv? évi szezonra a felkészülést. Ennek érdekében Talmácsi Gábor is három
napot tesztel Jerezben, melynek els? napja – még – eredményesen zárult. Húsz fok körüli h?mérséklet fogadta a pilótákat Andalúziában, hozzá felh?s ég, de csapadék nélkül. Világbajnok motorosunk délután 13.00 órakor gurult ki el?ször a pályára, addig a motorok összeszerelése folyt a boxban.
Három motor áll Talma rendelkezésére: az utolsó valenciai versenyen használt RSW-je, egy 2007-es fejlesztés? RSA és egy 2008-as fejlesztés? RSA.

Természetesen kipróbálta az RSA Apriliát is, de messzemen? következtetéseket még
elhamarkodott lenne levonni. Legjobb köridejét az RSW-vel érte el és ezzel
els?ként zárta a nyitónapot. A pálya tapadása nem volt a legjobb, így a körid?k elmaradtak a
pályacsúcstól, bár most nem is az új körrekord felállítása a versenyz?k,
csapatok célja. Talma érzi, hogy jó lehet az RSA, mert remek a féktávokon, de még rengeteget
kell dolgozniuk a beállításokon, mert igazából még semmi sem az igazi, se a
váz, se a futóm?, se semmi.

Jerez, els? tesztnap: 125-ös id?eredmények

1. Talma 1.47.907 (RSW) – 47 kör
2. Gadea 1.48.453 (RSA) – 55 kör
3. Corsi 1.48.658 (RSA) – 68 kör
4. Di Meglio 1.49.169 (RSA) – 66 kör
5. Rabat 1.49.303 (Repsol KTM) – 73 kör
6. Cortese 1.49.633 (RSA) – 33 kör
7. Nieto 1.50.408 (Scot KTM) – 29 kör

Hiába remélték az együttesek, hogy kitart a jó id?, és folyamatosan dolgozhatnak szerda estig – nem így lett. Az égiek közbeszóltak, és a második tesztnap teljes egészében az ördögé lett. Nem állt meg viszont Alex Hofmann, aki az Aprilia V4-esét fejleszti teljes g?zzel (és gázzal). Kár, mert bizony alakulóban voltak a dolgai több csapatnak is – köztük Talmácsiéknak. A 250-es kategóriába egy év kihagyás után, a apriliásként (Campetella Racing, csapattárs: Fabrizio Lai) visszatér? Manuel Poggiali, a felszerz?d? Mattia Pasini és Lukas Pesek is sopánkodtak, a KTM friss igazolása, Julian Simon is csak szomorkásan ingatta a fejét a novemberi szél fodrozta tócsák láttán.

Egy rég látott arc: a 2003-as negyedliteres világbajnok, a KTM-et annak idején csúf körülmények közt elhagyó Manuel Poggiali. Ki mondja, hogy Lorenzo, Dovizioso és De Angelis távozásával gyengébb lesz a 250?

A rossz id? ellenére Hofmann, a MotoGP-s Ducati D’Antin csapattól látványos alulmotiváltsága miatt lapátra tett német teljes er?bedobással motorozott az Aprilia négyhengeres ezresével, azzal a Race Machine-nel, amelyr?l nyílt titok, hogy a jöv? noalei Superbike-ját tisztelhetjük benne. Az idomzat még a kéthengeres RSV-r?l átvett burkolat, odabent azonban mer?ben más a kép. Hofmann jópárszor elhagyta a pályát, de látszólag ez cseppet sem zavarta.

Budapesten már két helyen

A1 Óbuda Wellness Központ
Cím: 1023 Budapest, Árpád fejedelem útja 26-28.
Tel: (06 1) 346-30-30

A1 Material Wellness Központ
Cím: 1134 Budapest, Róbert Károly krt. 54-58, Material Design Center 5. emelet
Tel: (06 1) 238-07-64

1 bérlettel mindkét A1 Wellness Központ szolgáltatásait élvezheted!

Nyitva tartás: Hétf? – Péntek: 06:30 – 22:30

Szombat – Vasárnap: 08:00 – 20:00

www.a1wellness.hu