EST. 2002

Jerez után: az Aprilia létezik

A 125-ös Aprilia-vonalon örvendetes, hogy állandósulni látszik a magyar
részvétel: új f?mérnök (Roberto Baglioni) és kib?vült szerel?csapat (minden motorhoz két m?szaki, egy telemetria-mérnök és egy segédszerel?) dolgozik a Team Hungary Road Racingnél. Tóth Imrééknek ugyanakkor felemásan sikerült a jerezi teszt: a magyar els? pilóta esett az els? napon 170 km/órás tempónál, kellemetlen égési sérülést szedett be. A csapat másik pilótája, a svájci Vincent Braillard késéssel érkezett a spanyol pályára, mivel a pocsék id? miatt nem tudott id?ben elindulni hazájából, aztán Jerezben sem ment minden zökken?mentesen. Összességében azonban a csapatszellem jó a ‘magyar Apriliánál’, Imi elégedett a szerel?kkel és valóban profi légkörben tud dolgozni. A soron következ? valenciai tesztelésen még a ‘régi’ motorral megy az együttes.

Visszatért a 125-be Manuel Poggiali. San Marino tavalyel?tti 250-es világbajnoka magas lázzal érkezett Andalúziába, így az els? napot a szállodában töltötte. Kisebb fáziskéséssel kapcsolódott be a motorozásba, ami számára f?leg a kis Gilerával való ismerkedésr?l szólt, amelyet immár három esztendeje hagyott ott.

A pozitív meglepetést az olasz Mattia Pasini szállította egy 1’48”7-es villámkör formájában: majdnem 2 másodpercet javított egy évvel ezel?tti jerezi eredményéhez képest. De igen gyorsnak bizonyult Pablo Nieto is a Derbivel: a spanyol könnyen alkalmazkodott új motorjához, kiegyensúlyozottan, állandó tempóval ment. Igazán kár, hogy a télies klíma agyoncsapta a tesztelés nagy részét, mert így nem fejez?dhetett ki az a potenciál, ami a csapatokban és a sportolókban valójában benne van.

ugrás fel