Összesen nagyjából húsz 125cc-s pilóta tesztelt Jerezben: ‘Tóth Imi fél 12 körül gurult a pályára és egyb?l er?sen kezdett, máris felugrott az 5. helyre. Aztán rövidesen az els? helyen tartotta magát órákon át’ (idézet a Team Hungary sajtóközleményéb?l).
‘Némi gondjuk akadt a motorral, mert egy picit dadogott. A karburálásra gyanakodtak, de egy órányi sorozatos box-kiállás után kiderült, hogy egy elektronikai hiba okozza az apró befulladásokat. Imi elmondta, hogy tulajdonképpen jó volt minden, elégedett az új motorral, f?leg, mert még nem is 100%-os, nincs benne minden tuti alkatrész. Elégedett a csapat is, hiszen többször is a legjobb körideje körüli id?ket futott és mindezt végig egyedül érte el, nem pedig szélárnyékban, bebújva valaki mögé, mint ahogy sokan csinálják. Csináltak egy ‘fél’ versenyszimulációt is, 12 kört ment egyhuzamban, ez is nagyon jól sikerült, mert a körök közti id?különbség végig maximum 3 tized maradt. Imi 16:40-kor fejezte be mai edzését, a f?szerel? hívta ki, hogy mára elég volt ennyi, a dugóban úgyis már 300 km volt.’
Tóth Imre ezzel a gyári Hondát tesztel? Fabrizio Lai mögött a nap második leggyorsabb körét futotta. Egyenletes teljesítményér?l a nemzetközi szakírók is megemlékeztek egy-egy mondatban.
Az id?eredmények Jerezb?l
125cc
Versenyz? neve
|
Id?
|
Lai
|
1’49’143
|
Tóth
|
1’49’250
|
Bautista
|
1’49’791
|
Gadea
|
1’50’019
|
Kuzuhara
|
1’50’113
|
Kojama
|
1’50’131
|
Faubel
|
1’50’139
|
Di Meglio
|
1’50’245
|
Carchano
|
1’50’277
|
Sandi
|
1’50’722
|
Miralles
|
1’50’741
|
Masbou
|
1’50’869
|
Espargaro
|
1’51’086
|
Braillard
|
1’51’500 |
250cc
Versenyz? neve
|
Id?
|
Debon
|
1’45’864
|
Molina
|
1’46’710
|
Rous
|
1’47’799 |
MotoGp
Versenyz? neve
|
Id?
|
Shimizu
|
1’42’471
|
Hofmann
|
1’44’011
|
Guareschi
|
1’45’211 |
Kapcsolódó cikkeink |
Jerezben a Team Hungary |
Legutóbbi hozzászólások