Tavaly februárban a chicagói motorkiállításon állt el?ször közönség elé a Honda CTX700, amely mint 2014-es modell már idén ?sszel itt lehet Európában. A jól ismert és sokszor bizonyított 670 köbcentis párhuzamos kéthengeres blokkot A2 jogsi-kompatibilissé csendesítették a mérnökök, 47,6 LE-t ad le 6.250 percenkénti fordulaton, legnagyobb nyomatéka 60 Nm, 4.750-en.
Nyerge mindösszesen 720 mm-re van a talajtól, tömegközéppontja alacsony, jól vezethet?, cirkálószer?, igazi beszállómotor – nagyszer? fogyasztási értékekkel. A CTX700-at DCT (Dual Clutcht Trasmission) duplakuplungos váltóval szerelik majd, ez a VFR-en debütált megoldás az Integra mellett az NC700C és S, valamint a Crosstourer 1200 modellekr?l is ismer?s lehet. A Honda közlése szerint Európa útjait már mintegy tizenháromezer motorkerékpár rója DCT-vel.
Legutóbbi hozzászólások