EST. 2002

Jön a Japán Nagydíj

250cc: a kötelez? a legnehezebb

Pedrosa vastag el?nnyel (206 pont az Aprilia Carrera színeit képvisel? Stonerrel szemben) érkezik Japánba, ahol gyári hondásként szinte kötelez? számára a gy?zelem. (igaz az is, hogy mindig a kötelez? a legnehezebb…) Harmadik az idény legkonkrétabban teljesít? újonca, Dovizioso, majd jelent?sebb hátránnyal Porto, De Angelis és Lorenzo. Motegiben azonban érdemes szemmel tartani a japánokat: Aoyamát és Takahashit – egyébként mindkettejük testvére felállhat a rajtrácsra, hiszen vadkártyásként indulási jogot szereztek a hétvégére. És mivel ebben a kategóriában van a legnagyobb esély arra, hogy a záróceremónián felcsendüljön a császári himnusz, a srácok bele is fognak adni apait-anyait.

125cc: megnyílik a keleti front

Nincs kétség afel?l, hogy a nyolcad literes géposztály küzdelmei messze a legkiélezettebbek, legizgalmasabbak és legszebbek. Az összetettet a képen épp szaxofonozó Lüthi vezeti 144 ponttal, Kallio 136-tal második, majd jön Talmácsi Gábor 120-szal, és a nyomában az olasz iskola legtehetségesebb ifjoncának tartott Simoncelli (117). Utána légüres tér, majd Pasini, aki hibáinak és pechsorozatának betudhatóan képtelen elmozdulni a 100-as holtpontról – aminek következtében megérkeztek a nyakára Lai (98) és Simon (97).

Mondani sem kell, hogy még semmi nem d?lt el. A soron következ? három futam alaposan átrendezheti a képet, és Talma rutinja most sokat nyomhat a latban. 2005-ben a KTM az etalon a 125-ben, ennek ellenére egy Honda kitet vezet? pilóta áll a tabella élén és az Aprilia a leggyorsabb motor a mez?nyben.

Talmácsi Gáborral kapcsolatos hír, hogy a pilóta és a KTM 250-es csapata közt a Japán GP tájékán létrejöhet a megállapodás egy 1+1 éves opciós szerz?dés kölcsönös érvényesítésével.

Képtelenség megmondani, hogy mire mennek az ismeretlen nev?, ám biztosan elszánt és kit?n? helyismerettel bíró japán szabadkártyások. Az immár huszonéves Tóth Imi lehet, hogy közelr?l találkozik velük.

Hajrá magyarok!

ugrás fel