EST. 2002

Jön a K8-as GSX-R 600

Feje tetejére állt a világ: kis túlzással azt is lehet mondani, hogy az egyes márkák sajtóosztályai az internetr?l tudják meg, milyen modelleket mutat be a gyár a következ? évben. Ha nem is egészen így van (hiszen hivatalosnak t?n?, de mégsem hivatalos képek tendenciózus kiszivárogtatásához azért kell némi szándék), abban azért biztosan egyetértünk, hogy a hírek ilyetén áramlása egyre nehezebben tartható ellen?rzés alatt. Mindig van valaki – jelen esetben Spanyolországban – , aki közreadja a tartalmat, amely negyed óra alatt szétterjed.

Új fényszóró és légbeöml?k

A Suzuki Párizsban mutatja be közepes sportmotorját, a GSX-R 600-at (illetve valószín?leg az elmaradhatatlan 750-est is mellé), amely, legalábbis ha az eredetinek t?n? képekre hagyatkozunk, alaposan arculatot vált vonalvezetésében. A fényszóró hossz? modellévek függ?leges állása után vzszintes, majdhogynem egészen a fejidom oldaláig kinyúlik. Új helyen van a légbeml?, a fányszóró alatt, az idomzat pedig szintén módosul: mintha hosszabb lenne a motor, persze a vizuális összhatásra er?sen rásegít a határozottan megnövesztett kipufogó (ez egyben annak a jele is, hogy a bels?, motorikus változások számottev?ek, ám e tekintetben a gyár közléseire kell majd támaszkodnunk).

Színek

ugrás fel