EST. 2002

Jön a Katari Nagydíj

A Ducati különítményét is f?ti a bizonyítás vágya: hogy a Twin Pulse
versenyképes, arra sok jel utalt az elmúlt nagydíjakon, de hogy valójában mi
van ebben a Desmosediciben, az még nem derült ki (hol ezért nem, hol meg azért
nem). A Doha-közeli pálya 1056 méter hosszú célegyenese mindenesetre a vörösöknek
kedvez.

Az összetett negyedik helyéért Barros, Tamada és Edwards vívnak: Katarban
az el?rejelzés szerint a japán lesz lépéshátrányban, mivel a Bridgestone-talpak
nagy h?mérséklet mellett nem muzsikálnak olyan jól. Igaz, Motegiben sem volt
éppen zimankó, ahol a derék Makoto gy?zött. Épp ezért semmit sem kiabálunk el.

A meglepetés ezen a hétvégén sokkal jobban benne van a leveg?ben, hiszen ismeretlen
földre lép a gyorsasági cirkusz. Melandri, Checa ha nagy kedvvel játszanak,
stabilan ott lehetnek az élmez?nyben, de a ki tudja, akár a D’Antin Ducati is
mutathat olyat, amire kevesen számítanak.

A Suzuki alaposan elintézte magát a motegi els? kanyarban: tartalékok
képviselik a márkát a sivatagban. A térdsérülést szenvedett Kenny Roberts
helyén Kagayama tesztpilótát láthatjuk majd
(és nemcsak Katarban, Malajziában
is). A másik Roberts-fiú, Kurtis sem áll rajthoz: ? még brnói balesete következményeit
nyögi. Kurtist az angol James Haydon váltja a Proton nyergében, aki nem mai
gyerek: a Foggy Petronas színeiben az 1995-ös és ’96-os szezonban indult az
500-ban.

Úgy fest, az Aprilia is egy versenyz?vel zárja 2004-et: Jeremy McWilliams
ott lehet a Losailon, de Shane Byrne Csehországben megsérült csuklója még nem
gyógyult meg.

ugrás fel