EST. 2002

Jön a Moto Guzzi Stelvio 1200

Peregnek a visszaszámlálás percei: hamarosan, november els? hetében nyitja kapuit a milánói Eicma, a soron következ? motoros seregszemle. Az már most látszik, hogy újdonság lesz dögivel: f?leg az olasz illetve olasz gyöker? márkák id?zítenek a hazai showra, de természetesen a japánok és más európai gyártók sem maradnak adósok egy-egy új modellel, így egyúttal az Öreg Kontinens vs. Felkel? Nap Országa kommentháború kicsúcsosodására is számítunk. A Moto Guzzi egy 2008-as munkájáról már most, el?zetesen közreadta a f?bb m?szaki adatokat és a gyári képeket, hozzá kell tenni, hogy csak azután, hogy néhány igazán m?vészire sikeredett lesifotó elkezdett cirkulálni az interneten (amik, amugunk közt szólva helyenként jobb min?ség?ek, mint a gyár udvarán készült ‘hivatalos’ felvételek).

A szóban forgó masina a Stelvio 1200, amely minden bizonnyal a Guzzi ékköve lesz a milánói standon. Az egykettes kéthengeres egy V 90°-os, nyolcszelepes blokk, amely vegyes (leveg?-olaj) h?tés? és a konstrukt?r közlése szerint 110 lóer? leadására képes. Szemb?l egyértelm?en a dupla fényszóró uralja a designt, miközben általánosságban könnyed, kidolgozott és agresszív a vonalvezetés. A mandellói maxiendurót magasságban állítható nyereggel és szélvéd? plexivel szerelik, a tanküreg mellett egy telefontartó rekeszt alakítottak ki, és opcióként Tom Tom navigációs rendszerrel vagy éppen merev utazótáskákkal rendelhet? a gép. Alámerülés a lombard metropolisz vásárvárosában, addig is képek.

ugrás fel