EST. 2002

Jön a Német Nagydíj

250

Olasz-spanyol különmeccs a világbajnoki címért a negyed literes osztályba: err?l szól a szezon és err?l szól majd a Német GP is, pláne hogy Andrea Doviziosót (159 pont) és Jorge Lorenzót (158) egy hajszálnyi különbség választja el egymástól. Leszakadva következnek a többiek: Alex De Angelis (111), Hiroshi Aoyama a KTM-mel (108) és az azonos egységet gy?jtött Yuki Takahashi a másik Humangest Hondával. Roberto Locatelli is csatlakozott már a százon felüliek klubjához, a Team Toth nemrég harminckettedik születésnapját ünnepl? olasz pilótája a mez?ny legjobb privát versenyz?jeként 104 pontról várja a folytatást.

A múlt héten Brnóban keményen dolgoztak az Aprilia csapatai, azt lehetett látni, hogy nagyon jól haladnak a mostani motorral. De pályára vitték a 2007-es kéthengerest, az új futóm?vel szerelt gépet is, ami annak a jele, hogy a Piaggio csoport hisz a kett?ötvenes kategóriában. Ami Doviziosót illeti, hiába várja a lóer?-többletet Hondájába: vélhet?en ez a motor már csak apróságokban fog változni a szezon végéig. Nincs könny? helyzetben Dovi, hiszen Lorenzo az elmúlt négy versenyb?l hármat megnyert, egyszer pedig második lett, visszatért mellé Barbera és ott van a kellemetlen De Angelis a nyakára, aki szintén dobogós volt az utóbbi négy nagydíjon…

125

Ahogy telnek a versenyhétvégék, annál vastagabb Alvaro Bautista el?nye a legkisebb géposztályban. 185 pontja van. Szédít?. Nagyon ügyes a spanyol, és a legversenyképesebb motoron ül olyan emberek társaként, mint Sergio Gadea (114) és Hector Faubel (110). Ráadásul ?k azt az ukázt kapták (állítólag) Aspar Martiner csapatf?nökt?l, hogy ne vegyenek el pontokat Bautistától.

Ha valóban ez a helyzet, az egyetlen aggasztó tényez? Bautista számára mindössze Mika Kallio (133) a második helyen, aki lerázhatatlan, de még ha két futamot nyerne a finn, amelyen a spanyol nem ér célba pontszerz? helyen, akkor is az MVA-s vezetne még. A hondások helyzete annál kedvetlenít?bb, a címvéd? Thomas Lüthi 70 pontot szerzett eddig, héttel többet Talmácsi Gábornál. Nem csoda, ha kevés csapat akar jöv?re a kis japán motorral versenyezni.

ugrás fel