A motegi Japán GP kényszer? elhalasztását remekbe szabott Superbike-versenyek feledtették, most viszont ismét dzsípi – benne egy szerencsétlenségében is szerencsés Valentino Rossival, aki éppen az eredetileg tervezett japán kirándulás el?tt esett el edzés közben. Állapotáról nem sokat tudunk, a Dottore a ‘kevés duma, annál több gáz’ mottót fogalmazta meg a minap Andalúziára készülvén.
Ugyancsak ismeretlen a Yamaha által szállított új blokk hatékonysági foka, amit Rossi mellett természetesen Lorenzo is megkap, állítólag. De sok minden lóg a leveg?ben, gyakorlatilag újrakezd?dik a bajnokság, hiszen a Losail óta rengeteg id? telt már el.
Stoner lélektani helyzete például ilyen. Az ausztrál fogadkozik, számára tényleg új rajt lesz ez. A hazaiak közül Jorge Lorenzo favoritnak tekinthet?, roppant gyors, amit a neve mellett szerepl? négy pole pozíció (az elmúlt négy évben zsinórban!) is fémjelez.
Dani Pedrosa 2008-ban nyert a délvidéken, az idei évindító viszont döcög?sen ment – talán az RCV-re el?irányzott néhány m?szaki újdonság (err?l blogján írt, de nem bocsátkozott különösebben részletekbe) majd magasabbra röpíti, mint ahol a katari sivatagban járt. Ha Dovi most is elveri, azt már jelzésérték?nek tekinthetjük. És nemcsak mi, a szakvezetés is.
Ben Spies a legjobb öt között zárt – hogy ismer?s pálya vagy teljességgel ismeretlen, az ?t cseppet sem szokta érdekelni, ezt már bebizonyította tavaly az SBK-ban. Capirexék viszont villogtak az el?szezonban, ám laposan indították az évadot, a 2010-es GSV-R a tavalyi motor másolatának t?nt versenykörülmények között. Jöhet a 301. verseny a rivolai oroszlánnak, illetve a második futam a szintén hazai meccsre készül? Bautistának.
Marco Melandri hasonlóképpen ki óhajtja vágni a rezet a h?n áhított – és megkapott – Gresini Hondával. Simoncelli pajtás egyenesen Japánból érkezik meg, egy módosított idomzatú Hondát kap, ha minden igaz, ami gyorsabbá teszi ?t az egyenesekben. Szóval lehet tippelni, ki nyer Jerezben?
A Moto2 bombameglepetéssel rajtolt el Doha mellett… de vajon egyszeri alkalom volt csupán, vagy újra megtörténhet valami hasonló? Továbbra is ismerkedés folyik az új kategóriával, nemcsak mi, hanem a csapatok, versenyz?k is ‘idomítják’ magukat a négyütem? hatszázasokhoz. Mindenesetre nem volt rossz show az éjjeli menet Katarban, és Talmácsink is tisztességgel megállta a helyét. Hogyan tovább? Mindenre választ kapunk az edzéseken és a vasárnap délutáni futamokon.
Legutóbbi hozzászólások