Úgy t?nik, a Suzuki sem tudott ellenállni a nagy kerék csábításának – talán a tonnaszámra eladott SH-k és más riválisok piaci sikere vette rá a hamamatsuiakat, hogy mégiscsak érdekes lehet ez a szeletkéje a piacnak.
A Sixteen egyike a Suzuki 2008-as újdonságainak, amely kétféle motorral – egy 125-ös és egy 150-es er?forrással – kerül majd a kereskedelembe. Tipikusan városi beállításokkal – alacsony zajszinttel és magas környezetbarátsággal. Afféle kényelmes, hasznos robogó, széles és 80 cm magasra helyezett nyereggel, kötelez?en sima, a nagyobb stabilitás érdekében döntött lábtartóval, keszty?tartóval, szatyorakasztóval és egy nyitott bukósisakot befogadni képes nyereg alatti csomagtartóval. Kiegészít?ként rendelhet? lesz hozzá hátsó csomagláda azoknak, akik nagyobb hasznos raktérre vágynak, ez a tartozék remek háttámaszként is szolgál az utasnak.
A design magával ragadó: a Sixteen elüls? része szék, V-alakú (vagy szívecske, kinek hogy tetszik…), markáns h?t?ráccsal, hosszított oldalsó irányjelz?kkel, mély tekintet? fényszórókkal. Négyféle színben gurul a színre: gyöngyház-fehér, ezüst, kék és mattfekete. Érdekesség, hogy a modell színe alapján változik a robogó aspektusa: a gyöngyház-változat barna nyereggel inkább a n?i közönséget célozza, a némi m?anyag-hatást adó metálszürke és fekete verzió klasszikusnak mondható, míg a Vigor Blue nehezen marad észrevétlen a városi forgalomban. Az öntött, ötküll?s kerekek hamisítatlanul Suzuki-stílusban kerülnek a Sixteenre. A tini-korosztályhoz tartozóknak (de csak nekik!) optikai tuninggal készültek a gyár marketingesei – a fantázia-dekorral a sárvéd?t, az elüls? és a nyereg alatti részt illethetik a mindenre elszánt fiatalkorú felhasználók. M?szaki részletek és árak a közeli jöv?ben várhatók.
|
Legutóbbi hozzászólások