250cc
Két lehet?ség van: 1. vagy mindenki nekiáll támadni Daniel Pedrosát, a vb aktuális
éllovasát, 2. vagy mindenki mondhat egy áment az idei címre. Dani kirobbanó
formában van, Németországban utcahosszal nyerte a menetet, és ugyan tényleg
nagyon távoli még a valenciai évadzárás, mégis ha most nem húz bele a konkurencia,
akkor bizony komoly lépéshátrányba kerül.
Akinek a leginkább csipkednie kellene magát, az Randy De Puniet, kinek lemaradása
25 pont a spanyol mögött. Randy mintha leeresztett volna az utóbbi két nagydíjon,
most persze fogadkozik. Ahogy teszi Sebastian Porto, a szezon pole-embere (ötöt
szerzett, ebb?l hármat zsinórban), és Toni Elias, akinek pontszámban van mit
behoznia, ha bele akar még szólni a játékba.
Elias baját ugyanúgy hívják, mint Roberto Rolfóét: Honda RSW-nek. Míg Pedrosa
szárnyal a szárnnyal, addig ?k sehogy se tudnak zöld ágra verg?dni vele, az
olasz pedig már kezdi elveszíteni a türelmét.
Megy a szekere viszont Alex De Angelisnek, aki a Sachsenringen élete els?
250-es dobogóját jegyezte. A San Marinóiak különmeccsét egyel?re 80-63 arányban
nyeri a címvéd? Manuel Poggiali ellenében. A jó Manuellel történt már minden
az idén, éppen hogy m?hold nem esett még rá (én kérek elnézést, a szerk.).
A német versenyen egy szétváló csizma (!) miatt esett el, amit mellesleg nyolc
GP óta viselt. Ilyenek is megtörténnek.
Az Aprilia 100. futamgy?zelmére készül a negyed literes osztályban.
Ha sikerül a cél, az lélektanilag rengeteget jelentene a történelmének fordulópontját
él? márkának.
A szabadkártyások
125cc
20 – Georg Fröhlich (GER-Honda)
49 – Christian Elkin (GBR-Honda)
51 – Kris Weston (GBR-Honda)
84 – Thomas Bridewell (GBR-Honda)
85 – Eugene Laverty (IRL-Honda)
250cc
64 – John Pearson (GBR-Honda)
65 – Lee Dickinson (GBR-Honda)
66 – Tony Campbell (GBR-Yamaha)
67 – Bruce Dunn (GBR-Honda)
Legutóbbi hozzászólások