Vannak persze kifejezetten jó hírek is a Ducati háza tájáról: a GP után
Spanyolországban lefolytatott tesztsorozat azt az eredményt hozta, hogy a Desmosedici
potenciálja hihetetlenül nagy, és Troy Bayliss versenyszimulációval
töltött periódusának köridejei is igen csinosak.
Jerez után egyébként nemcsak a Ducati fogott heveny tesztelésbe: nem
keveset dolgozott az Aprilia és a Yamaha – az a két gyár, mely
eddig kevesebbet teljesített az elvárásokhoz képest. A Yamaha kimondottan jó
szereplést vár Carlos Checától és a végre teljesen felépült Marco Melandritól,
pláne, hogy Le Mans-ban egy sor újdonsággal (váz, hengerfejek stb.)
jelenik majd meg az Y-kromoszómájú csapat. A Yamaha-pilóták sorába tartozik
Alex Barros és a hazai pályán nyilván mindent beleadó Jacque is. Mindenesetre
Yamaha-gy?zelemre fogadás helyett inkább mindenki menjen kaszinóba.
A másik, tesztelés után lév? csapat az Aprilia: Le Mans-ban t?lük is
láthatunk majd pár újítást a Cube-re. F?ként teljesítményben és gyorsaságban
fejl?dött a motor, Colin Edwards és a másik ex-superbike-os, Bayliss
pedig nagyon várják a versenyt.
Le Mansban könnyen nyitottá válhat a bajnokság…
A szerk. megjegyzése: Ah, ott lesz a Suzuki és a Kawasaki is. El?bbi
csapat az egykori cross-sztár JM Bayle-t állítja majd hadrendbe (akit mellesleg
a Suzuki mint tesztpilóta alkalmaz), utóbbi pedig a végtelen ködtenger alján
ki tudja mit csinál.
Legutóbbi hozzászólások