A Zizi bárban megtartott bemutatón jelen volt mindenki, aki a vespás közegben ismert és szereti a márkát. Találkozhattunk Szabó Gy?z?vel éppúgy, mint Giannival, Horváth Évával vagy Király Lindával. Útobbi hölgy egy rögtönzött koncerttel is szórakoztatta az egybegy?lteket. Jó hangulatban telt a bemutató és megtudhattuk azt is, hogy a motorból nyolc darab érkezik hazánkba, amib?l hat példányt már értékesített az import?r. Ezért ha valaki szeretne magának egy 946 számú modellt, amib?l csak kétezer darabot gyártanak a világnak, akkor érdemes sietni. Az ára 2.5 M Ft + regisztrációs adó. Az ár borsos, de amit kapunk érte tényleg egyedlálló és gyönyör?.
Jelen volt az egész szakma, kollégáink a tesztmotortól
Maga a 946 egy abszolút min?ségi anyagokból épitkez? modell, ami emléket állít az els? Vespának, az MP6 nev? modellnek – ez 1946-ban látta meg a napvilágot. Akkor úgy fogalmaztak, hogy átszabják az olasz közlekedést és bár ez kicsit marketingfogásnak t?nhet, alig pár évtized alatt a Vespa végül az egész világot meghódította és a robogózás ma már minden urbánus lét természetese része lett. Azóta több mint 18 millió Vespa talált boldog gazdára és az érdekl?dés a márka iránt a kezdetekt?l töretlen.
Ett?l a pillanattól hivatalosan is kapható, amig van
A 946 formái egyszer?en leny?göz?ek, még ponyvázva is kellemes érzés volt végignézni rajta. Nem volt újdonság találkozni a motorral, mind a szakma mind a közönség láthatta már kiállításokon. De valahogy ebben a közegben teljesen másnak hatott, a fények és a körülötte nyüzsg? emberek megmutatták újra, hogy miért is olyan különleges érzés vespázni. Kedves emberek a vespások, akik szeretik a társaságot és rajonganak a márkában rejl? szépségért. A 946-os modell nekik épült, mert minden benne van amit egy Vespa tudott és tudhat még egy jó ideig.
Legutóbbi hozzászólások