‘Az elmúlt három nap nagyon sok küszködéssel telt el. A GPS-em folyamatosan rakoncátlankodott, a figyelmemet nagyon elvonta a megbízhatatlan szerkezet kezelése. Szerencsére tegnap este megjavították, így ez a probléma elhárult. A pihen?nap után két napig sziklás homokon vezetett az útvonal. Ma viszont gyors, vastagon porral borított földúton kellett versenyeznünk. Ez rendkívül fárasztó és veszélyes, mert a húsz centi vastag porrétegen rettenetesen csúszkál a motor. Láttam Giovanni Sala esését is, annyit mondok, szerencséje van, hogy megúszta egy kéztöréssel.’
‘Továbbra is nagyon veszélyes a verseny, észnél kell lenni. Nekem más problémám is volt ma. Az itineren félreérthet?en volt jelölve a tankolási lehet?ség, ezért vissza kellett a rajt el?tt fordulnom, mert nem volt elég üzemanyagom. Ez húsz perces késést jelentett, aminek egy részét sikerült behoznom, de aztán úgy döntöttem, hogy nem kockáztatok. Társam, Dési János sajnos kiesett. A céltól 70 kilométerre egy negyven centis gödör volt az úton, az én motorom is csúnyát ugrott itt, az övén viszont elakadt a hátsó futóm? himbarendszerének alja és eltört. Ett?l a motor mozgásképtelenné vált és Janek ott ragadt a sivatagban. Vizet juttattak neki, de harminc órát kellett várnia a mentésre, éjszaka, elképeszt? hidegben..’
Galaxie Communications
Legutóbbi hozzászólások