EST. 2002

Katari MotoGP teszt, 2.

Marco Melandri mosolygós, jókedv? és gumikat tesztel: napról napra jobban beleszokik az RCV nyergébe, szóval Fausto Gresini jó vásárt csinált vele.
Bizarr a Camel Honda együttes logisztikai helyzete: üzemanyag nélkül maradtak a Perzsa-öbölben! Vissza is mondták a harmadik nap versenyszimulációját, inkább a fotósoknak dolgoznak, hogy legyen minél több promó-anyag a csapat március 16-i hivatalos milánói bemutatójához.

A körülmények idilliek Katarban, a leveg? 28, az aszfalt kb. 40 fokos, néha gyenge szél fúj. Nagy összecsapások sem pilóták, sem gyárak között nem voltak a második, utolsó el?tti tesztnapon – a kiélezett id?eredmények ellenére sem. A ‘gumiháborúban’ viszont új és új frontok képesek megnyílni. E tekintetben a Michelin mintha megint el?nyben lenne. A francia gyár is életre hívta a maga gumitesztel? brigádját – a Bridgestone-Ducati tyre team mintájára – a használandó motor természetesen egy Honda lenne, a tesztpilóta személye viszont még kérdéses. Tohru Ukawa neve jött szóba: Rossi egykori csapattársa esetében el?ny a japán nemzetiség, hátrány viszont a lassú menettempó. Szóval frontember kerestetik.

Nem hivatalos id?eredmények

Versenyz? neve
Motor
Id?
1.
Tamada
Honda
1’57 69
2.
Capirossi
Ducati
1’57 69
3.
Melandri
Honda
1’57 75
4.
Hayden
Honda
1’57 78
5.
Biaggi
Honda
1’57 79
6.
Barros
Honda
1’57 80
7.
Checa
Ducati
1’57 90

Kapcsolódó cikkeink
Katari MotoGP teszt, 1.
ugrás fel