A japán gyártók közül mindenkinek van-volt ezres idomosa, csak a Kawasakinak nem. Ellenben van-volt nekik egy nagyszer? roadsterük ugye, a Z1000. Logikus, és az eladási statisztikák csupasz/idomos mérlegét elnézve biztos, hogy rentábilis döntés volt felm?anyagozniuk a nagy Zét.
SX a kitev?, amit a név után biggyesztettek, ekvipmentileg pedig egy komplett idomzat az, ami SX-é teszi a Z1000-et. Utaskapaszkodó is kellett rá, mert hát ki az, aki szeret szeretett partnere nélkül hosszú útra merészkedni, meg természetesen egyéb kiegészít?k is kellettek, mint a több fokozatban állítható szélvéd? plexi, hogy a túra-Zé a lehet? leginkább megfeleljen a sportosan sokat gurulók vágyainak és elvárásainak.
Klikk a képekre, még 14 fotó a galériában!
Ezúttal azonban nem ásnánk bele magunkat túl mélyen az új Z1000SX technikai és egyéb részletekbe, azon egyszer? oknál fogva, mivel a képre kattintva megnyíló galériában található fotókon felül nem rendelkezünk túl sok adattal és információval – illetve kvázi semmivel sem.
Amennyire azt a nem túl jó min?ség? ‘elfogott’ fotók alapján képesek vagynuk megítélni, a Z1000SX több egy puritán felöltöztetésnél, lásd példának okáért a kormányt: rúd helyett két magasított csutkát látunk az SX-en, a m?szerfal is teljesen új, s?t, ha nem csal szemünk, még a tankot is kicserélték egy, a sima Z1000 aprócska 15 litereséhez képest nagyobb ?rtartalmú darabra.
Mint korábban, most is rövidre zárnánk a témát egyel?re, Kölner Messe úgyis mindenre fényt derít majd, addig pedig szabad nézegetni a képeket.
Legutóbbi hozzászólások