Shinya Nakano végre megtalálta a helyes beállításokat a Ninja ZX-RR-en, amellyel
sokat vesz?dött annakel?tte. ‘Az els? két nap során nem nagyon volt bizodalmam
a motorban, míg ma jelent?s javulást tapasztaltam. A probléma f? oka
az els? kerék rossz tapadása volt. Akkor találtunk rá a jó megoldásra, mikor
a pályán uralkodó körülmények majdnem tökéletesek voltak, így sikerülhetett
a napi legjobb mért kör.’
A japán ezután a Bridgestone anyagának tesztjét folytatta a délutáni
órákban. ‘Nagyon fontos, hogy a technikusok a lehet? legtöbb mennyiség?
információt tudják megkapni a fejlesztési programjukhoz. Elégedett vagyok a
mai munkával.’
Hofmann-nak is adódtak kellemetlenségei a motor elejével, ellentétben neki
nem sikerült kihasználni a délel?tti órák ragyogó körülményeit. A német
meglehet?sen frusztráltan érezte magát dolga végeztével, amiért nem tudott igazán
gyorsan menni.
Harald Eckl csapatf?nök a következ? összefoglalást adta: ‘Ez a
teszt megmutatta a Ninja aktuális határait, de meggy?z?désem, hogy a fejlesztési
projektünk ki tud terjedni az Irta-tesztekre is, különösen a motorblokkra
vonatkozó része. Elégedett vagyok, hogy Shinya jó id?t tudott futni ma,
azért is, mert a tesztkörülményeink nem voltak éppenséggel kedvez?ek a gyors
köröknek, a három napot summázva.’
Phillip Island, nemhivatalos id?eredmények:
1. Shinya Nakano (Kawasaki) 1’32’61 – 82 kör
2. Alex Hofmann (Kawasaki) 1’33’75 – 62 kör
Legutóbbi hozzászólások