A Kawasaki Versys 1000 klassz motor volt mindig is, csak bohókás külseje osztotta meg a véleményeket. 2015-re szerencsére újragondolták a megjelenés kérdését, és jócskán átdolgozták. A Versys is megkapta a Kawasakitól megszokott két els? lámpát, és javult a motor id?járás-védelmi és aerodinamikai szempontból is.
A kerekek és a futóm? változatlan, de a gumi mostantól Bridgestone T30, ami mindenféle id?járási körülmények között jobb tapadást biztosít, és a motorosnak segít jobban kihasználni az er?forrás adta lehet?ségeket.
A váz lényegében nem változott, csak er?sebb lett, így nehezebb csomagokat is elbír, és új középsztender is került alá alapfelszerelésként.
A kilométerfalók nagy örömére 30 és 65 mm magasság között állítható plexit is kapott a Versys 1000 2015-re.
650-es testvére is sok újítást hordoz magán jöv?re.
A nagyobb és a kisebb modell közti kinézetbeli hasonlóság szembet?n?, ugyanazok az els? lámpák, és hasonló fejidom és plexi biztosítja a szél elleni védelmet.
A 649 köbcentis blokk változatlan, és az alsó- és középtartománybeli nyomatékhoz sem nyúltak, viszont növelték magas fordulaton. A motor fogyasztása is kedvez?bb lett.
A fékek kapcsán is érkeztek frissítések: új féknyereg, f?fékhenger, fékbetét, és nagyobb, 250 mm-es hátsó tárcsa növelik a féker?t.
A kis Versys is nagyobb, állítható plexit kapott, és a tankkapacitása is n?tt két literrel, így már összesen 21 liter benzin fér bele.
GALID780
Legutóbbi hozzászólások