Színezett szélvéd? plexi fokozza a motor aerodinamikai tulajdonságait, zselés tankpad, és egyedi üléstakaró jelentik az optikai tuningot, és fokozzák a Z800 agresszív megjelenését. Az üléstakaró a szokásos háromféle Kawasaki-színben választható, de használatával elveszítjük a hátsó doboz vagy a hátsó ülés használatának lehet?ségét.
A legizgalmasabb kiegészít? az Akrapovi? kipufogó a Kawasaki Z800 Performance Editionön. A gyári dob sem rossz, de egy Akrapovi?-csal nyilván nem tudja felvenni a versenyt, annyival többet dob a motor sportos hangulatán.
A technikai részleteket illet?en egyel?re nem tudtunk meg semmi izgalmasat, a gyár információi szerint az alap és a Performance modell egyaránt 229 kiló, 113 lóer? és 83 Nm nyomatékkal bír, valamint a színválaszték tekintetében is azonos a zöld, narancs és fekete opció metál feketével kombinálva.
Az árát egyel?re nem tudni, 1000 euró körüli összegre számíthatunk, ami kicsivel magasabb az alapmodell áránál, de ha azt nézzük, hogy a Z800 Performance Editionnel jónéhány extra külön beszerzését megspóroljuk, nem is drága.
Legutóbbi hozzászólások