EST. 2002

Kawasaki ZX-10R Scrambler

Ilyen az, amikor a trendek magukkal ragadnak és visznek mindent, ami az útjukba áll. Vajon mit gondolt volna a Kawasaki ZX-10R, ha tudja, hogy egy napon scrambler lesz bel?le? Tök ciki? Vagy büszke lett volna?

Az indonéz Baru Motor Sport megbízta a Holographics Hammer nev? tervez?csapatot egy egyedi motor építésével, bár maguk sem tudták pontosan, mit szeretnének. A HH két teljesen különböz? ötlettel rukkolt el?.

Kawasaki Ninja ZX-10R Scrambler

Ilyen is lehetett volna…

Az egyik úgy újult meg, hogy közben meg?rizte a Ninja eredeti jellegét, kanyarvadász, aszfaltszaggató egyéniségét. A másik teljesen elvette sportmotor jellegét, és egy átkozott scramblert faragott bel?le. A BMS az utóbbi terv mellett döntött, és bár a motor még nem készült el, megmutatjuk, mennyire jópofa lesz.

Sok tervez?vel ellentétben a HH és Sylvain Berneron munkáira jellemz?, hogy meg?rzik járm? funkciójukat, vagyis az átépítés után is lehet ?ket motorként használni.

A ZX-10R-r?l lekerült minden idom, elt?nt a motor hátsó része és az els? sárvéd? is, egy meztelen szörnyeteg maradt a helyén. Új segédvázon kap helyet a rövid sárvéd? és az egyedi, steppelt egyszemélyes ülés. Az els? sárvéd? is sokkal kisebb, mint az eredeti, amit?l a bütykös Maxxis gumi masszívabbnak és durvábbnak látszik. A blokk kapott egy dögös kartervéd?t.

A tervek szerint a ZX kipufogója is „scrambleresítve’ lesz, a leöml?k vízszintesen futnak végig a motor mellett, majd egy SuperTrapp dobban érnek véget.

Kawasaki Ninja ZX-10R Scrambler

De inkább ilyen lesz.

Az új, retró hangulatú els? lámpa magától értet?d?, ahogyan az egyedi tank és a f?zött kerekek is, amin tökéletesen mutatnak – és hasonló fékhatást produkálnak – a Brembo fékek, a krosszos beütés? kormány mellé pedig spéci futóm? is jár.

A srácok dolgoznak, a motor alakul, reméljük, minél el?bb be tudjuk mutatni az elkészült változatot is.

ugrás fel