Megérkezett a hivatalos meger?sítés a Kawasakitól, nemcsak gyártani kezdik az ER6n-t, de néhány napon belül már a tesztel? újságírók rendelkezésére is bocsájtják az els? példányokat. A modell, ahogy a neve is mutatja az ER5 utódja avagy nagytestvére. Sok adatot egyel?re nem kötöttek a nagyközönség orrára, ezzel nyilván várnak a hivatalos bemutatóig: azt lehet tudni, hogy a motor ára nagyjából hatezer euró lesz.
Klikk a képekre a nagyításhoz.
A blokk egy párhuzamos kéthengeres, 649 kcm-es. Legnagyobb teljesítményét és nyomatékát egyel?re titok fedi (becslések szerint úgy hetven lóer?t adhat le). Az er?forrás teljesen új, ebben a modellben debütál. A párhuzamos két henger nem kimondottan trend manapság, mindazonáltal komoly érvek szólnak mellette: sokkal gazdaságosabb például a kivitelezése, mint egy komplexebb V2-esé, ez pedig a kedz?motornak is ajánlott járm? ellenértékén is érezteti jótékony hatását.
Az ER6n képregénybe ill?, egyedi küllemmel bír, szépen felöltöztették. A Benelli TNT-re emlékeztet? oldalt futó csövek nagyot mutatnak, a fényszóró is különleges (a Brutalén és az Aprilia évekkel korábban Milánóban bemutatott prototípusán, a Shiveren lehetett látni hasonlót). A váz szintén nem mindennap látható gyémánt-szerkezet, a hátsó lengéscsillapítás cantilever-séma szerint, oldalt történik. A kipufogó a motor alatt helyezkedik el, tökéletes Buell-stílusban. A kerekek ugyanazok, mint a 636-os Ninján, margaréta-tárcsákkal (ám a Z750-nél alkalmazott úszó megoldással, ami szintén gazdaságosabb). A képek analóg-digitális m?szerpanelt sejtetnek.
Legutóbbi hozzászólások