EST. 2002

Kawasaki – Phillip Island, 2.

A második ausztráliai munkanap délutánján Shinya Nakano félbe kényszerült
hagyni a Bridgestone-gumitesztet,
beállítási problémák miatt. A szerel?k
kihasználták, hogy az egyes számú motor a boxban van, és teljesen új setuppal
ruházták fel. A huszonnyolc éves japán kés?bb a tartalékmotorral folytatta.

Hofmann alapos feljavulásban bízott a nem kimondottan vágtázó tempójú
nyitányt követ?en. Azzal kellett viszont szembesülnie, hogy a Ninja ZX-RR-t
kimondottan nehéz egyenesben tartani a pálya körül uralkodó szélviszonyok miatt.

"A tegnap óta lényegesen feler?söd? széllel akadt egypár gondunk"
összegzett Hofmann "ugyanis átfúj a motor alatt, és így csak nagy
nehézségek árán lehet egy adott íven megmaradni. De még ennél is több id?t veszítettünk
az egyenesekben; ilyen körülmények között nem csoda, hogy az id?eredméyeink
gyengébbek, mint az els? napon."

"El tudtam végezni pár indulási próbát, ami azért különösen hasznos,
mert nem vagyok hozzászokva a Kawasaki kuplungjához" mondta a nap végén
Nakano. "Az munkám eredménytelensége miatt egy kicsit csalódott vagyok,
de szerencsére személyesen beszélhettem a kuplungot tervez? mérnökkel, és látok
esélyt a probléma megsz?ntére,
mire id?szer?ek lesznek az európai tesztek."

Phillip Island, nemhivatalos id?eredmények:

Alex Hofmann (Kawasaki) 1’32"92 – 66 kör
Shinya Nakano (Kawasaki) 1’32"94 – 61 kör

ugrás fel