EST. 2002

Kawasaki+PSG-1

A WSBK újabb visszatér?t ünnepel: a Kawasakit, mely szoros együttm?ködésr?l
szóló szerz?dést írt alá a PSG-1 csapattal
. Az együttes még meccsel a bajnoki
címért: f?nöke Pierguido Pagani, els? pilótája pedig Pierfrancesco Chili. Lehet,
hogy Frankie jöv?re zöld szín? ruhát ölt magára?

A közös munka lényegében már most megkezd?dött, abban az értelemben, hogy a
San Marinó-i székhely? PSG-1 még ebben az idényben megkap minden m?szaki
anyagot és segítséget, hogy mihamarabb ‘domesztikálni’ tudja a japánok
négyhengeresét
, és minél jobban felkészüljön a 2005-ös kiírásra.

Természetesen 2004-et a Ducati színeiben fejezi be a csapat. Pontosabban:
azzal a 998R-rel, amely annyi port és polémiát kavart; Chili ugyanis ezt, tehát
a régebbi motort részesítette el?nyben az év során, a 999RS helyett. A két,
egymástól is eltér? 998-assal Frankie egy futamot megnyert, kétszer másodikként,
négyszer pedig harmadikként zárt.

Vagyis: túlhaladottnak tartott, kevésbé potens motorral is lehet remek eredményeket
hozni
(tegyük hozzá gyorsan: egy olyan brilliáns képességekkel megáldott
versenyz?nek, mint Chili). Valószín?leg emiatt csillant fel a Kawasaki-vezírek
szeme
, visszanavigálva a zöldek hajóját az újjáéled? Superbike Világsorozat
kiköt?jébe.

Nagyjából ugyanilyen metódussal tért vissza a Honda a szériába: ott a Honda
Europa és a holland Ten Kate csapat között született megállapodás.
Szóval, jöv?re az SBK-ban ott lesz a Ducati (egyel?re els? er?, de vajon így
lesz-e mindig?), a Honda (a trónkövetel?, Vermeulen vezetésével) és a Kawasaki,
immár a teljes gyári hátországgal és. . . Chilivel?

A nagy dilemma ugyanis
most az övé. A Tigris maradhat a PSG-1-nél 2005-re, és belevághat egy újabb
kihívásba a Kawával
, és esélye nyílhat arra, hogy ? legyen az egyetlen pilóta,
aki három különböz? márkával nyer világbajnoki címet a Superbike-ban. A csapat,
és mondani sem kell, a gyár is örülne, ha számíthatna jöv?re a pilóta agilitására,
népszer?ségére és rutinjára.

ugrás fel