A régi ZX 9R fölött már jócskán elröpült az id? (vasfoga), míg a konkurencia
évr?l évre újította a különböz? R1-eket, Fireblade-eket, GSX-R-eket.
A japán gyárak új trendje, hogy a MotoGP világából merítenek, így nem csoda,
hogy a ZX-1oR is akárha a pályáról gurulna a szalonokba, küllemét pedig nyugodtan
hívhatja bárki radikálisnak.
Kezdetben vala a váz. A tervez?k kompaktnak és extrém könny?nek álmodták
meg – következésképpen tartalmas tengelytávot és hosszú villát kaptak.
Erre az alumíniumszerkezetre alapszik gyakorlatilag az egész modell.
A folyadékh?téses, 16 szelepes motor henger?rtartalma 998 ccm. A gyár egyel?re
nem közölte a maximális teljesítményt és forgatónyomatékot, de hipotézisünk
szerint úgy 17o lovas lehet a drága. Találkozunk még a ZX-1o R-rel, melynek
hivatalos prezentációjára a milánói Szalonon kerül sor.
Mi ott leszünk!
Legutóbbi hozzászólások