A motort privát körülmények között kipróbáló kolléga igen jó gyorsulásról
számol be, viszont alacsonyabb fordulatszám alatt alá érve komoly id?veszteséggel
kell számolnia a pilótának, márpedig nem egy lassú pálya van a nagydíjak palettáján.
‘Bepörögve’ viszont semmi gond: 11 ezert?l kb. 14 ezres percenkénti
fordulatig csodaszép a gyorsulási függvény, kicsit kés?bb egy (természetesen
zöld) fény jelzi azt, hogy a négy henger kezdi sokallani a dolgot, és 15 ezert?l
nincs tovább.
A m?szakiak téli periódusa nem is annyira a lóer?hajhászás jegyében fog
eltellni (230 – akad, akinek több van, de ennyi lehet elég is), sokkal inkább
a teljesítmény-görbe kiegyensúlyozásában, amely leginkább a hetvenes
évek superbike-jaiéit juttathatja az ember eszébe. Az ominózus közvetlen összeköttetés
a gázkar és a hátsó kerék között teljes egészében hiányzik err?l a motorról.
Ez az oka például annak, hogy Hayden Hondája egyenesben nem tudta megel?zni
Pitt Kawasakiját Valenciában, de kanyarhoz érve úgy otthagyta, mint valami
rollert. És ha már a kanyaroknál tartunk, jelen állás szerint a ZX-RR
futóm?vét is illen?k alaposan áttekinteni. Behúzott fékekkel érkezni egy
kanyarba ugyanis lehetséges más MotoGP-k esetében, a Kawáéban viszont nem.
Ez két folyományt vet föl: az ember vagy értékes id?t veszít, vagy
esik egy randát. Ez utóbbi történt a Kawasaki ZX-RR MotoGP-t kipróbáló szaktárs
esetében. Egy balos kanyarba túl gyorsan érkezett, a villa bepánikolt, és két
eshet?ség maradt: vagy nyílegyenesen kiszáguldani a pályáról, vagy. . .
Legutóbbi hozzászólások