A német motorradonline.de oldal közölt néhány ‘elcsent’ fotót egy KTM prototípusról, amely annak az 1290 Duke R koncepciónak a továbbfejlesztett változata, amelyet a tavalyi milánói Eicma kiállíáson mutatott be a gyártó.
Az expóra vitt motor és a mostani kémfotókon szerepl? között több szembet?n? különbség van, kezdve mindjárt az els? lámpatesttel – utóbbi inkább a kisebb Duke-okéra, f?leg a 390-esére hajaz. Elt?nt a Milánóban csodált Akrapovic (valójában dupla – a másikat a ‘hasba’ rejtették) dob, lett helyette egy bumfordi, jobb oldalt kivezetett cs? – ez a megoldás nem biztos, hogy osztatlan sikert arat a közönség körében, ha így marad! Nem mintha elvárás lenne, hogy komplett Akra rendszert kapjon egy országúti szériamotor, de az Eicmán látottak alapján ennél mindenképpen többre számítanánk.
A design persze még finomodhat (érvényes ez a fényezésre illetve a felnikre, egyéb apróságokra is). A bal oldalas fotón látszik, hogy a leng?kar kivitelezése is eltér?, a m?szerpanel pedig az 1190 Adventure-ére hasonlít a dupla LCD-s kijelz?vel és az analóg fordulatszámmér?vel. Az 1195 RC8R-b?l származó blokkra evidenciaként tekinthetünk.
Összességében reméljük, hogy alakul még az 1290 Duke (szinte biztosan, hiszen jól láthatóan egy munkapéldány került lencsevégre) és a 2013-as Eicmán egy, a tavalyi prototípussal egy lapon említhet? vadállatot látunk viszont.
Legutóbbi hozzászólások