EST. 2002

Kémtörténet rovat

Szinte hihetetlen kémtörténettel állt el? A Motorsport Aktuell: a német orgánum szerint Ichiro Yoda, a Kawasaki MotoGP-csapatának f?mérnöke olyan bels? információkat is ‘vitt magával’ Iwatából Akashiba, amiket nem lett vón’ legális. A már-már Formula-1-es magaslatokat (mélységeket) elér? sztori f?szerepl?je a 2005-ös Yamaha M1 technikai részleteit adta bele a Kawa-projektbe. Yoda yamahás szerz?dése nem tartalmazott – álltólag – olyan záradékot vagy pontot, ami szerint ne tehette volna meg azt, hogy a konkurenciához igazol.

A történés precedens nélkül áll. Pláne a japán ‘bels? berkekben’, ahol egy ilyen munkahelyváltoztatás valóságos árulással ér fel. Az F1-gyel szemben azonban, továbbra is a német lap szerint, a Yamaha nem tervez feljelentést. Talán azért nem, mert a vetélytárs eredményeket nemigen ért el az eddigi gépészkedéssel. A zöldek az egyedüli márka, amely még nem nyert futamot a királykategóriában. Talán majd John Hopkins lesz az els?, aki a pályán – hogy a pletykák és magazinjelleg? vonulatok után az aszfalt felé fordítsuk a tekintetet – bizonyít, és viszi gy?zelemre a Kawasakit. A jerezi ringen ottmaradt a Hopper-team is (ahogy minden osztálybéli együttes, a Yamaha Tech 3 kivételével), hogy tesztelje a screamert – ett?l várja a min?ségi ugrást Akashi.

A blokkot és különböz? vázakat már tesztelt Olivier Jacque és Tamaki Serizawa a 2008-as nyitóteszten, Malajziában. Néhány változtatás eszközlése után a motor szép lassan hozzán? John Hopkinshoz, és az évad során már talán oda is csapnak vele reményeik szerint. A szerénység indokolt, de lehet, hogy az eredményre is az vezet.

ugrás fel