A Rusak Kreativval közösen létrehozott munka egyel?re még csak papíron létezik, az alkotók keresik az esetleges pénzügyi befektet?ket, ami a szándék komolyságát is jelzi. Bár sokat nem tudunk a motorról, érdekességek mégis felt?nhetnek alaposabb észrevételezés után. Ilyen a Ducati által kedvelt és használt egyleng?karos megoldás illetve a Termignoni kipufogórendszer.
Termignoni integrált rendszer és a Brembo is megtalálható a koncepción
Az er?forrást teljes titok fedi, így a képek alapján bármilyen irányban gondolkodhatunk – mind a felhasznált energia, mind a teljesítmény terén.
Érdekes vonalak és ívek jellemzik a terv egészét
A fékek a szinte már kötelez? Brembo feliratot viselik. Bár bizonyos, hogy a 2013-as katalógusban nem találjuk ezt a modellt, viszont maga a felfogatás szöge mindenképpen elgondolkodtató.
Serge Rusak és csapata két évi munkáját látjuk megelevenedni papiron. A tervez?k nem nélkülönözték az innovatív megoldásokat, a merész esztétikai vonalakat, amik avantgárd hatást kölcsönöznek a motornak. A felhasznált anyagok terén sem a sz?kmarkúság volt a jellemz?, karbon, titán és a most kedvelt ledes megoldások szinte mindegyike megtalálható a koncepcióban.
Sokat kell még várnunk, hogy menet közben is megfigyelhessük a terv életszerüségét, – és például a kormányzást
Bár összhatásilag kellemes látványt nyújt a terv, részleteiben még rengeteg munka van hátra, hogy megcsodálhassunk egy igazi példányt bel?le. A kormányzás számunkra például éppúgy kérdéses, mint a villán áthúzodó hegyes takaróelem létjogosultsága bármilyen közlekedési hatóság elbírálásánál.
Persze az is lehet, hogy a tervez?k valamiféle elasztikus anyagból képzelik el a kereket két oldalról közrefogó idomzatot. Amivel akár egy újfajta kormánycsillapitást is bemutathatnának a piacon.
A Checa replika pedig így nézne ki
Legutóbbi hozzászólások