Két új taggal b?vül a tajvaniak ‘Agility’-családja, hamarosan érkezik a márkakereskedésekbe az R16 200i és az R16 50 2T robogó.
A gyártó már jóideje felhívta magára a figyelmet Európa-szerte és hazánkban is, a legtöbb igényt képesek kielégíteni és a fogyasztói visszajelzések is jók. Tipikusan városi közlekedésre tervezett járm?vek, az Agility modellek különösen – a kett?százas példány feln?tteknek, az ötvenes inkább a fiataloknak való.
Katt a képre! Kymco Agility R16 200i galéria nyílik.
A 200-as befecskendezéses változat a 150-es modellt helyettesíti a palettán. Méreteib?l fakadóan természetesen nemcsak a káoszos városban benn, hanem az elkerül?kön, f?utakon, autópályán is megállja a helyét. Négyütem?, Euro-3-as blokkal szerelik, amely 57,4 x 60 mm-es furat x löket értékekkel bír. A fogyasztási adatok kimondottan kellemesek, hat literes tankba tölthetjük a fosszilis energiahordozót.
Átdolgozták a befecskendezési rendszert az új motorméret örömére, az er?leadás lineárisabb és testesebb is a 150-eshez képest. A 11,2 LE-s csúcsteljesítmény a városi forgalomban nagyon hasznos, f?leg a könnyed felépítmény mellett. A színválasztékra nem lehet panasz, illetve újdonság, hogy a csomagdoboz és az indítókulcs egy és ugyanaz az R16-os szériánál.
Katt a képre! Kymco Agility R16 50 2T galéria nyílik.
Az ötven köbcentis gép egy élénk, sportos színezet? robogó, ugyancsak alapvet?en városi helyváltoztatásra. A kétütem mellett tettek hitet a távol-keletiek, ami kategóriájában remek teljesítményt eredményez (3,8 LE 6.500 percenkénti fordulatnál), a hat literes tank pedig itt még nagyobb hatótávolságot eredményez.
Legutóbbi hozzászólások