EST. 2002

Kezd?dik a gyorsasági OB

Lassan éledezik a Hungaroring is téli álmából, a motorosok múlt hétvégén már átvették a hatalmat és kimerészkedhettek az aszfaltcsíkra. A szombati versenyz?i tesztnapon jártunk kint, hogy a most vasárnap induló gyorsasági OB el?tt kicsit körbeszaglásszunk. Akadtak változások szép számmal.

Kezdjük a sort a Full-Gas Racing Teammel. Az utóbbi években meghatározó szerepl?i voltak a hazai bajnokságnak, Adorján Tamás és Kispataki Viktor termelte a serlegeket szép számmal a Suzukinak. 2011-re azonban a Ducati mellett tette le a voksát a csapat és Kispatakival elváltak útjaik. Adorján maradt, az ? feladata lesz a számára ismeretlen és szokatlan V2-es 1198SP-vel a serlegvadászat folytatása. A pénteki és szombati nap az ismerkedés jegyében telt Atom számára, nem is mert komolyabb esélylatolgatásba bocsátkozni. Vasárnap derül ki, hogy hol tartanak pontosan.

Kispataki harapni fog idén, ígéri. A tavalyi endurance vébézés jót tett neki, az új CBR1000RR-jével már szimbiózisban vannak, pedig még egy kis finomhangolásra szorul a technika. Els?re összejött egy 1:54-es körid?, Bregyó szerint a hivatalos pályarekordot ostromolja majd Viktor ebben a szezonban. Az idei endurance-ozás mellett egyel?re még kérd?jelek sorakoznak. Mint minden, ez is szponzorfügg?, és biztosat majd csak akkor tudnak mondani, ha a számlára megérkeztek az átutalások.

Kispataki a Mami csapatát er?síti 2011-ben
(Katt a képre, galéria nyílik!)

Juhász Dávidról utoljára a BSB szerz?dés kapcsán írtunk, ami sajnos nem jött össze, ahogy a superstock világkupa sem, pedig Gy?rfi Alen csapattársa lett volna, ám megkérd?jelezhet? személyi döntések miatt ez a hajó is elment. Egy ezres Honda nyergében láttuk a tavalyi magyar bajnokot, de egyel?re nincs több információnk róla. A motorfesztiválon még úgy nyilatkozott, hogy er?s szponzorkeresésben vannak, mert akkor a magyar bajnoki szezon sem t?nt biztosnak.

A Horimoto Racing Team kemény fába vágta a fejszéjét, hogy összeeresztette a tavalyi n?i kupasorozat második és harmadik helyezettjét. Információink szerint Vaslaki Timi egyel?re csak egy tesztelés erejéig ugrott be a csapathoz, de aztán az is elképzelhet?, hogy ezt a szezont náluk húzza le egy 675-ös Triumph Daytona nyergében. Majzik Ibolya és Süli Eszter helye biztos a csapatban. El?bbi R6-ossal, utóbbi GSX-R 600-assal indul az idei szezonban, a Mugen támogatásával. Többet majd jöv? héten, a versenyek után.

Vaslaki Timi és a Daytona

Fel szeretnénk hívni a csapatok/versenyz?k figyelmét, hogy egyáltalán nem zárkózunk el a gyorsasági ob futamainak tudósításai elöl, de er?forrásaink sajnos nem teszik lehet?vé, hogy minden versenyen jelen legyünk. Virtuális hasábjainkon viszont nagyon szívesen publikáljuk a beérkezett sajtóanyagokat, tudósításokat, megfelel? min?ség? fotók kíséretében. Az írásokat az info@motorinfo.hu címre várjuk!

Belép?t ezúttal sem kell fizetni a néz?knek, az edzések már reggel 9:00-tól indulnak, aki viszont "csak a lényegre" menne ki, az délután 14:30-at célozza meg, ekkor rajtol el az els?, az OB 125-ös kategória versenye, az utolsó összecsapást, a 750-Open kategóriát 17:00-kor rajtoltatják.

ugrás fel