A képek alapján a Mission Motors 250 kilométeres végsebességre képes, elektromos Mission One superbike-ja teljes er?bedobással készül a Man-szigeti Tourist Trophy-n belül a nullemissziós motorok számára kiírt TTXGP-re.
Az „összeszoktató” teszten mért körid?ket sajnos nem ismerjük, de a féktávokon szinte koppig összeül? els? futóm? és a megtépázott hátsó Michelin Power One látványából ítélve az igyekezeten nem múlik semmi.
A motort Thomas Montano, félprofi motorversenyz? fogja táncba vinni a szigeten. Tom polgári foglalkozását tekintve asztalos, de 2003 óta minden évben minimum egy – de lehet?ség szerint inkább több – TT-versenyen elindul, 2005-ben például a gyár támogatását élvez? Munroe Motors MV Agusta csapat pilótájaként a kiváló 17. helyre hozta be az akkor vadonatúj ezres F4-et a Senior TT-n, miután 1999-es, h? R6-osával végigment a Junioron is.
Logikus volt a Mission Motors pilóta-választása: TT-nek csak tetemes helyismerettel és temérdek versenytempójú sziget-kilométerrel a hátunk mögött érdemes nekivágni, így Tomnál ideálisabb jelöltet nemigen találhattak volna a feladatra.
A Mission One végleges vázkialakítását továbbra is homály fedi. Vajon egy teljesen új, egyedi konstrukció rejt?zik a púpos de keskeny idomok alatt, vagy esetleg az els? futóm?höz hasonlóan a vázat is egy széria sportmotorról kölcsönözték? Csak mert a villahíd és a gyújtáskapcsoló minket igencsak GSX-R-re emlékeztet.
Legutóbbi hozzászólások