EST. 2002

Köddé váltak Talmácsi szponzorai?

A közelmúltban egyre több helyen adtak tájékoztatást a Talmácsi-féle támogatói krízisr?l. A források szerint a mindenki által unalomig fújt nehéz gazdasági helyzetben a szponzorok kockázatos befektetésnek találnák a motoros világbajnokságban induló pilóta támogatását, illetve a meglév? forrásokat más súlypontok alapján osztanák el. Ily módon kizárólag a MOL Nyrt.-t jelölték meg, mint a „régiek” közül megmaradó támogatót. Gazdasági krízis van, visszalép? cégek vannak – a Ford, vagy a Coca-Cola például -, de a Faster Management levélben pontosított a történésekr?l.

”A Faster Management LLC. ezúton szeretné néhány gondolattal kiegészíteni a
médiában közölt hírt, miszerint kiszálltak Talmácsi Gábor mögül a
szponzorok. Ahogy Stefano Favaro már elmondta igaz, hogy néhány
partnerünkkel nem folytatódik az együttm?ködés, ennek els?dleges oka a
jelenlegi pénzügyi válság. Azonban több cég is támogatásáról biztosította a
magyar motorost, akiknek ezúton is köszönetet szeretnénk mondani. A MOL
Nyrt. maradt továbbra is Talmácsi f?szponzora, kommunikációs partnere a
T-Mobile, és együttm?köd? partnerei: a Henkel Magyarország, a Dreher
Sörgyárak Zrt és az OBSERVER Médiafigyel? Kft. A menedzsment tárgyalásokat
folytat még további együttm?ködési lehet?ségekr?l és mindent megtesz annak
érdekében, hogy a jöv?ben is maximális színvonalon lássa el feladatait,
képviselje világbajnok motorversenyz?nket és a vele együttm?köd?
partnereket.

Hajrá!

ugrás fel