Íme a Kawasaki új fegyvere 2016-ra.
Lássuk, miben újult meg a ZX10-R:
– A blokkban új hengerfej, könnyített alkatrészek,
– titán kipufogórendszer,
– ride-by-wire gázkezelés,
– 200 lóer? körüli teljesítmény, a maximum 207 ram airrel,
– megnövelt nyomaték: 113,5 Nm 11 500-as percenkénti fordulatnál.
A Kawasaki azt mondja, soha nem állt még ennyire közel utcai motorjuk Superbike versenygéphez, mint az új ZX10-R, a versenytapasztalatokból rengeteget felhasználtak a fejlesztések során.
– Megújult fékek: Brembo M50 monobloc, 330 mm-es tárcsák.
– új Showa futóm?, Showa Balance Free teleszkóp, Showa BFRC Lite monoshock és Öhlins elektronikus kormánygátló,
– hattengelyes érzékel? a Boschtól, de a kanyarban is m?köd? ABS még nem tudni, hogy benne lesz-e az új Ninjában,
– gyorsváltó, ami kuplung nélküli lefelé kapcsolást tesz lehet?vé, ha beleteszed a verseny elektronikát,
– három állású rajtprogram, és S-KTRC kipörgésgáltó,
– alumínium hídváz állítható villaszöggel és leng?kar forgásponttal.
A motor 5 kilóval nehezebb lett, ami nem annyira nagy baj, mint els?re gondolnánk. A külsejét illet?en nincs radikális változás, de így is bitang jól néz ki.
A hivatalos bemutatóra novemberben kerül sor Milánóban.
Legutóbbi hozzászólások